kupelys problem??? |
Post Reply ![]() |
Author | |
kaidyb ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 24 desember 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 181 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 januar 2009 at 23:11 |
Har tatt av alle motstander på min nyinkjøpte vt137 motorvogn fra liliput.så nær som 4 stk på toppen, to forand å to bak på samme sted. hva dem var til skjønte jeg ikke men skal dem tas av. å event skal det loddes sammen der?
![]() Edited by kaidyb - 27 januar 2009 at 01:17 |
|
![]() |
|
asbjotve ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 15 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm, altså... du har tatt av 4 motstandere? Uten å vite om de skal være der eller ikke?
Skal vel vanligvis være sånn at man bare kan plugge dekoderen i (såfremt det er NEM-plugg i loket). Å fjerne motstandere gjør jo at spenningen (eller var det strømmen) ikke blir hindret, dvs. at komponentene kan bli utsatt for høy strøm/spenning som jeg forstår. Altså, skal de ikke fjernes i det hele tatt i utgangspunktet, med mindre du visste hva du gjorde? Rett meg gjerne, noen, om jeg skulle ta feil? |
|
![]() |
|
kaidyb ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 24 desember 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 181 |
ja de som kortslutter mellom strømmopptak skal av. men uansett fikk ordna det med dekoderen. den går veldig fint på skinne gangen nå.men lurer fortsatt på om de fire motstandene skal bort for nå er det nesten ikke lys i den. lyset går i takt med motoren?????
Edited by kaidyb - 27 januar 2009 at 01:12 |
|
![]() |
|
Dan Rasmussen ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Hei
![]() Der er ingen grund til at foretage ændringer, når modellen er udstyret med 8 polet plug for decoder. Min tilsvarende fungerer perfekt uden ændringer.
Plug i decoderen og kør.
![]() Mange hilsner
Dan
|
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |