Kontigent-kid problem |
Post Reply |
Author | |
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 januar 2009 at 11:41 |
Håper det er greit jeg tar denne her.
Skulle legge inn kontigenten til betaling idag på nettbank og får feilmelding fra nettbanken. Tydeligvis reagerer den på KID nummeret (som kun er 10 nummer) og nekter å godkjenne den. Får følgende feilmelding opp: Merk følgende:
Andre dette har skjedd med? |
|
Tut, tut.
|
|
b e pedersen
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er info om dette i denne http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=4111&PID=17023215#17023215 tråden
|
|
Bjørn Egil
|
|
Gunnar
Medlem i MJF Joined: 28 oktober 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Opplever samme problemet. Får ikke betalt. Og jeg får heller ikke lov til å følge den oppførte linken. Har ikke tilstrekkelig tilgang, øyensynlig. G
|
|
Bjørn R Larsen
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Post Options
Thanks(0)
|
Forumet har en egen avdeling for MJF-medlemmer. Tråden det linkes til ligger der. Alle medlemmer skal få tilgang dit, men dette er ingen automatisert prosess, så registreringen foregår manuelt ved å sende en melding til admin eller moderatorer. |
|
steinbp
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis det ikke haster med å få betalt, så vent til du får ny innbetaling i posten med riktig KID-nummer. Den er på vei ut til alle.
|
|
Stein Johannessen
NJK Kråkstad |
|
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ah..beklager. Så ikke den. Neida haster ikke. Liker bare å betale ting i tide så var derfor jeg spurte. Bra det ikke bare var meg :)
Edited by Christian - 05 januar 2009 at 12:59 |
|
Tut, tut.
|
|
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei. Glemte visst å legge ut info om dette på åpen del. KID-nummeret på giroen som fulgte blad 4/08 er altså feil og UBRUKELIG. Ny medlemsgiro sammen med et infobrev og svarslipp vil komme i posten i midten av januar.(går i posten denne eller neste uke)
Vi håper flest mulig kan vente med å betale til denne kommer med riktig KID, slik at jeg slipper alt for mange manuelle registreringer av innbetaling
De som allerede har betalt og satt Navn og medlemsnummer i "melding til mottaker", kan se bort ifra den nye giroen....men VÆRSÅSNILL å fylle ut og sende inn vedlagte svarslipp.
Roger Abel, Mendlemsregisteret i MJF Edited by ROBEL - 05 januar 2009 at 19:28 |
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |