MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - FREMO blogg- morten.h
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

FREMO blogg- morten.h

 Post Reply Post Reply Page  <1 345
Author
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 september 2009 at 20:40

Da er jeg ferdig med å legge spor mot Revet og Fritzøe dampsag....på tide å hoppe en tur over på andre siden av hovedsporet og legger skinner der også...Wink

 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 september 2009 at 20:13

Det er typisk at en begyner å få draget på skinnelegginga når en nesten er ferdig med den biten....Wink dog lurer jeg på om jeg ska legge betongsviller eller tresviller i sporet til omformeren....

 
 
 
..i dag ligger det betongsviller der, men er usikker på når disse ble lagt....
 


Edited by morten.h - 30 september 2009 at 20:14
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 september 2009 at 23:08
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Det er typisk at en begyner å få draget på skinnelegginga når en nesten er ferdig med den biten....Wink dog lurer jeg på om jeg ska legge betongsviller eller tresviller i sporet til omformeren....

 
 
 
 
..i dag ligger det betongsviller der, men er usikker på når disse ble lagt....
 
 
Ser lekkert ut dette
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Wink dog lurer jeg på om jeg ska legge betongsviller eller tresviller i sporet til omformeren....

 
 
 
 
..i dag ligger det betongsviller der, men er usikker på når disse ble lagt....
 
 
 
Betongsviller i dette sporet er nok av nokså ny dato, ikke ser det ut som "70-modell sviller heller.Wink
Men du har jo andre kontakter i JBV du kan dobbeltsjekke med.Approve
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 oktober 2009 at 01:11
Originally posted by jevistad jevistad wrote:

 
 
Betongsviller i dette sporet er nok av nokså ny dato, ikke ser det ut som "70-modell sviller heller.Wink
Men du har jo andre kontakter i JBV du kan dobbeltsjekke med.Approve
....utredning er underveis,men det ser ut til å bli tresviller.......disse betongsvillene ble muligens lagt sist gang de måtte inn i fjellet.
 
 
 
...har tatt vekk overflødig kork og pussa litt med sandpapir ( stakkars fingre LOL), det ser straks mye bedre ut......takk for støtten så langt ,Dr.JevistadWink
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 oktober 2009 at 18:05

Da var siste bit med skinner lagt........nå skal jeg bruke helga til å bygge Lego med Marcus samt ordne litt på ledningene under modulene. Har ikke satt høyere krav enn at det skal gå ann å kjøre tog på modulene til messa i Farrishallen...

 
 
...hvis jeg skal være litt kritisk,må det bli at jeg burde slurva litt mere med skinneleggingen til E-avd. og omformer,det ser jo ikke helt beint ut lengre på orginalen...Wink
 


Edited by morten.h - 02 oktober 2009 at 18:06
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
eibro View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 04 september 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 264
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eibro Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 oktober 2009 at 20:26
Dette blir virkelig flott. Skal på messa i Larvik, gleder meg til å se den der.
Eirik
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 oktober 2009 at 21:11
Originally posted by eibro eibro wrote:

Dette blir virkelig flott. Skal på messa i Larvik, gleder meg til å se den der.
  Kjempe!.....tar i mot konstruktiv kritikk der,er første gangs FREMO bygger og ganske grønn ennå på området.......det er sikkert ting jeg bør se på/gjøre før jeg går løs med airbrush på sviller og skinner....Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
eibro View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 04 september 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 264
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eibro Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2009 at 00:11
Håper du kommer med den på Kristiansands treffet også. Jeg holder på med første modul, så jeg er også veldig ny som FREMO bygger. Hvis du kommer, er vi 2 som kommer med moduler for første gang.
Eirik
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2009 at 01:00
to grønnskollinger blir bra LOL....jeg har meldt på modulene mine til det treffet,så de stiller!
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
eibro View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 04 september 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 264
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eibro Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2009 at 12:24
Det er veldig bra. Du var jo på treffet i fjor. Bra du kommer med modul i år da. Jeg stiller med bare en rettmodul som er 120cm, så det er ikke så mye som du stiller med. Men håper jo å bygge litt større moduler etterhvert. 
Eirik
Back to Top
Oar"n View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 09 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 188
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Oar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2009 at 18:09
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

to grønnskollinger blir bra LOL....jeg har meldt på modulene mine til det treffet,så de stiller!
Etter siste versjon av anleggsplan for Kristiansandstreffet så blir Laagen hp/ssp å treffe i slusen mellom gymsal og innganghallen, Morten.   Mellom Sandnes og Skillerud/Skuggevik/Grimstad.
Et spørsmål fra meg:   Vil sidesporene være opererbare slik at man kan sette ut vogner der?   Ettersom jeg forstår så blir det nok diverse kipptogkjøring forbi.Smile
 
Sammen med modulen til Eirik så jobbes det også med Skillerud.  Her har det meste av fyllinger, gress og trådgjerde kommet på plass:
Jeg slår meg sammen med Eirik og drar til Larvikmessa jeg og.
Hilsen

Roar Børte
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2009 at 18:44
Originally posted by Oarn Oarn wrote:

Etter siste versjon av anleggsplan for Kristiansandstreffet så blir Laagen hp/ssp å treffe i slusen mellom gymsal og innganghallen, Morten.   Mellom Sandnes og Skillerud/Skuggevik/Grimstad.
Et spørsmål fra meg:   Vil sidesporene være opererbare slik at man kan sette ut vogner der?   Ettersom jeg forstår så blir det nok diverse kipptogkjøring forbi.Smile
 
......alle spor vil være opererbare til det treffet Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 oktober 2009 at 14:40

Da var premiæren på modulene vel overstått...og dommen fra Dr. Vistad var " det fungerte bra".....har dog litt småpusling igjen før FREMO treffet i Kristiansand...

 
...jeg ba om konstruktiv kritikk under messen og det fikk jeg.....en "lun" herre så sitt snitt til å "slakte" byggverket på sin humoristiske måte.....både undertegnede og jevistad fikk lære at RP25 Finescale hjul var "pizza kuttere" samt at det kun var ekte tresviller som gjaldt...Wink  Vår alles "lune" herre la igjen litt "snacks"......skulle gjerne likt å spørre en av disse H0 puristene hvor i verden det ligger ..."kremt"... finersvillerLOL
 
 
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 oktober 2009 at 15:48
Kjørte han uten flenser, kanskje? Wacko
Svein S
Back to Top
Terje Reiss View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 06 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Terje Reiss Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 oktober 2009 at 19:43
Ja takk for sist Morten, det var fint det lille jeg så av din modul. Nå må du ikke beskylde lun 2 for å være purist han er på et stadie med Brio skinner med mittleder, men det går nok opp et syn for han en dag ogsåPinch . Finere en finer det må jo være finest. Obs. med en tanke om limsølet ditt på den vekslen jeg så prøvde å kreosotbehandle for deg så var den allerede konservertBeer . Så jeg håper at når du får ånden over deg å skal feste dette vidundret på bildet du la ut av det fineste finer arbe snur det rundt  å fester dette med superlim gel i de knøtt små hullene
 
Flenser er greit på rørskjøter å sånn. På lokkhjul og vognhjul beregnet for skinnemateriell så bruker vi en liten støttekant på hjulene for at det ikke skal spore avWacko.
Terje Reiss
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 oktober 2009 at 21:04

like morsomt hver gang,Terje....Wink 

"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 oktober 2009 at 21:39
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Da var premiæren på modulene vel overstått...og dommen fra Dr. Vistad var " det fungerte bra".....har dog litt småpusling igjen før FREMO treffet i Kristiansand...

 
 
 
 
Joda, det fungerte bra til tross for at modulbeina dine var 20cm for korte.LOL
Ikke var jeg særlig lysten på kutte mine modulbein for å få det til å passe heller, så en nødløsning ble funnetWink
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 oktober 2009 at 22:03
Originally posted by jevistad jevistad wrote:

Joda, det fungerte bra til tross for at modulbeina dine var 20cm for korte.LOL
Ikke var jeg særlig lysten på kutte mine modulbein for å få det til å passe heller, så en nødløsning ble funnetWink
...utrolig hva man lærer av å se på Macgyver..LOL
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 oktober 2009 at 20:07

Det tar ofte noen dager å fordøye alle inntrykk fra messer,samt gå igjennom alle varene som har blitt handlet og byttet.......Jon Einar kom med 1.stk. KL mast og nytt utkast på de to neste modulene som skal bygges av undertegnede.....strekningen fra Lågen HP til Alfred.A. mek.verk.

 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 oktober 2009 at 23:10

har gått veldig trått med å oppdrive bilder fra Lågen Hp,men i dag snublet jeg over et bilde hjemme hos meg selv av alle mulige steder....hvem jeg har fått det fra husker jeg ikke,men det står skrevet mai-78 på baksiden hviket betyr at dette er et av de aller siste lokaltogene som stoppet ved holdeplassen....

 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 oktober 2009 at 00:11
Det virker ikke å være bilde fra et ordinært tog, med unge sivilister på konduktørplattforma og en ruslende i pukken også. Mon tro dette kan være et arrangement i regi av NJK Vestfold?
Svein S
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 oktober 2009 at 11:03
Originally posted by ses ses wrote:

Det virker ikke å være bilde fra et ordinært tog, med unge sivilister på konduktørplattforma og en ruslende i pukken også. Mon tro dette kan være et arrangement i regi av NJK Vestfold?
Dette er lokal toget,har funnet drøssevis med bilder av den enten slik du ser på bildet eller med en vogn ekstra,men dette er det eneste jeg har funnet fra Lågen. Siste lokalen som stoppet her,var nok i regi av NJK Vestfold...da var vogna du ser her pyntet med plakat og kvister...Det lå en fotballbane ved siden av Lågen HP før,så det var ikke uvanlig at "drøssevis" med unger/ungdom tok lokalen ut hit,jeg var selv en av deWink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Fabian View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 17 juni 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 52
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Fabian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 oktober 2009 at 11:15
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by Dan Rasmussen Dan Rasmussen wrote:

Hei du gamle
 
Fine sager - fine sager. Clap 
 
Kan I ikke bare gå over til tommer, dem er der vist ikke forskel på - bortset fra altså de engelske og amerikanske og alle de andre LOL- men pyt.
 
Dan
 
hehe.....vurderer å bruke Cicero som måle enhet fra nå av LOL
 
 
EDIT : For de som ikke kjenner til måle enheten Cicero,kan jeg fortelle at det en måle enhet som brukes innen grafisk.  1 Cicero = 1/6 fransk tomme , 1/2 Cicero = 1 petit, 12 didot= 1 Cicero....confusing ?....LOL
Back to Top
Fabian View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 17 juni 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 52
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Fabian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 oktober 2009 at 11:18
Hei Morten - du har en feil med forklaringen din angående det typografiske målesystemetWink.  1 petit er IKKE det samme som en halv cicero. En cicero består av 12 punkter, en petit er 8 punkter. En nonpareile derimot består av 6 punkter, og er derfor det samme som en halv cicero.
Hilsen en gammel boktrykker.


Edited by Fabian - 30 oktober 2009 at 11:20
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 oktober 2009 at 16:59
Originally posted by Fabian Fabian wrote:

Hei Morten - du har en feil med forklaringen din angående det typografiske målesystemetWink.  1 petit er IKKE det samme som en halv cicero. En cicero består av 12 punkter, en petit er 8 punkter. En nonpareile derimot består av 6 punkter, og er derfor det samme som en halv cicero.
Hilsen en gammel boktrykker.
Takk! ser den nå....har surra littEmbarrassed .....brukte cicero linjalen kun når jeg kjørte vinge og cylinder...
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Fabian View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 17 juni 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 52
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Fabian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 oktober 2009 at 19:12
Samme her, det er noen år siden jeg jobbet på vinge og sylinder. De sise årene har det blitt noe større formater med Goss avispresse hos Schibsted trykk. Men fortsatt henger barnelærdommen med cicero og utslutninger fast langt bak i hodet et sted.  Men nå skal jeg ikke forstyrre den flotte Fremo-bloggen din med utenomsnakk mere. Stå på Morten, jeg er en stor beundrer av det du får til både med Fremo og alt det andre du driver med på MJ-fronten Thumbs Up.
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 oktober 2009 at 23:34
Originally posted by Fabian Fabian wrote:

Samme her, det er noen år siden jeg jobbet på vinge og sylinder. De sise årene har det blitt noe større formater med Goss avispresse hos Schibsted trykk. Men fortsatt henger barnelærdommen med cicero og utslutninger fast langt bak i hodet et sted.  Men nå skal jeg ikke forstyrre den flotte Fremo-bloggen din med utenomsnakk mere. Stå på Morten, jeg er en stor beundrer av det du får til både med Fremo og alt det andre du driver med på MJ-fronten Thumbs Up.
Takk,takk...men.....jeg synes det er vel så morro å få kontakt med fagfolk....jeg var så heldig/uheldig at jeg lærte både det faglige og den MAC baserte fremtiden innen grafisk...harhatt  stor glede av å ha lært håndtverket av "gamle Erik" som var nådeløs Wink...fikk ikke han en "murer" på fredagen, kunne vi andre bare drite i å få innsikt i maskinene......
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
MY1201 View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 08 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MY1201 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 april 2010 at 01:53
Her http://medlem.njk.no/forum/forum.php?aut=1&modul=traad&toppinnlegg=52536&rom=41 er noen bilder så du vet hva du skal bygge videre etter Lågen hp, når du er ferdig med studier Wink
Magne H.L.

Norsk, dansk og det som er artig.
Back to Top
akselstog View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 12 august 2017
Location: Norge
Status: Offline
Points: 109
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote akselstog Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 juli 2018 at 20:32
Åssen ser modulen ut nå?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.