Innmelding MJF |
Post Reply |
Author | |
Skjalg
Viderekommen Joined: 03 mars 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 desember 2008 at 17:25 |
Hvor lang responstid er det på å melde seg inn i MJF?
Benyttet henvendelsesskjema under Medlem - Medlensservice - Kontaktskjema den 10. november 2008. Fikk en auto respons med bl.a teksten "Takk for at du tok kontakt med oss. Vi tar kontakt med deg så snart vi får anledning". Noen som vet når noen får anledning? Skal man betale inn først? Det stod det i tilfelle ikke noe om. |
|
_Skjalg
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Skjalg!
Det tok litt tid for meg også (meldte meg inn nå nylig), jeg foreslår at du sender de en påminnelse om du har ventet en hel måned uten å få svar. Du trenger ikke betale på forhånd, du får tilsendt giro enten på mail eller sammen med MJ-bladet. Svein |
|
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Skjalg
Foreslår at du sender en mail til formann@mjf.no, så skal jeg følge opp saken.
|
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
Skjalg
Viderekommen Joined: 03 mars 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for tilbakemeldinger. Mail er nå sendt, så håper jeg det går i orden.
|
|
_Skjalg
|
|
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Skjalg -og alle andre nye medlemmer :-) Heretter tror jeg du/dere vil oppleve kort responstid på innmelding. Nytt medlemsregister er på plass, og innmeldinger/adresseendringer og manglende blad-forespørsler bil bli behandlet/besvart ukentlig.
Roger Abel(medlemsregisteret)
|
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |