MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Bilder fra Fremo-treff
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Bilder fra Fremo-treff

 Post Reply Post Reply
Author
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Bilder fra Fremo-treff
    Posted: 07 desember 2008 at 12:58
Til informasjon har jeg laget en egen seksjon med Fremo-ting på mine hjemmesider, med blant annet bildereportasjer fra de tre Fremo-treffene jeg har vært på så langt.

http://www2.dmmh.no/~ses/index.php?nid=3&hm=27
Svein S
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 desember 2008 at 13:51
Et lite tips Svein: du har en link til fremo internasjonalt i teksten din. Men den går til fremos gamle nettside, og burde vel gå til fremos nye nettsted (som er det "internasjonale" fremo-nettstedet jeg mener vi burde henge oss på fremfor å koke sammen en egen side her hjemme)
 
Eirik


Edited by eika - 07 desember 2008 at 13:53
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 desember 2008 at 15:09
Takk for informasjonen. Lenka er endret. Men hvorfor i alle verden opererer FREMO med to aktive nettsteder? Det er jo umulig å vite at noe er foreldet når det er finnes.
Svein S
Back to Top
trulss View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 07 juli 2005
Location: Norge
Status: Offline
Points: 500
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote trulss Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 desember 2008 at 16:04
http://www.fremo-net.eu/ er vel ikke offisielt tatt i bruk enda? Foreløpig er den vel bare under utprøving.
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 desember 2008 at 18:39
Ut fra hva jeg har forstått så skjer vel all oppdatering kun på det nye nettstedet, og man jobber sakte men sikkert med en flyttng av stoff og nedleggelse av det gamle nettstedet.
Det er vel hvertfall et år siden det ble sendt ut mail med brukernavn og passord til fremo-medlemmene for pålogging til de nye sidene, og i tiden siden den gang mener jeg hvertfall den danske delen er lagt til. Jeg tror hvertfall ikke den var der opprinnelig.
 
Altså burde det være en god mulighet også for oss her oppe til å komme på banen nå og få en et norskt flagg og norskt innhold på denne nye portalen fremfor å bruke resursene på noe "eget" her hjemme.
Nettsidene ble vel og presentert i HP1 i fjor, med en beskrivelse hvor det fremkommer at det gis brukeradgang på forskjellige nivå på en slik måte at hvert enkelt land kan få redaktør-rettigheter til innhold på sin del av sidene.
 
Eirik
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.