MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Hel plog til Hobbytrade Di 4
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hel plog til Hobbytrade Di 4

 Post Reply Post Reply
Author
Asgeir View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 12 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 755
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Asgeir Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hel plog til Hobbytrade Di 4
    Posted: 28 november 2008 at 22:58
Noen som vet om en butikk som har inne hel plog til Hobbytrade Di 4.
 
Jeg ser fra deres Løsdelliste at den skal finnes.
Asgeir



Bygger NSB og litt SJ 50-tallet
Back to Top
Bjørn R Larsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 864
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bjørn R Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 november 2008 at 23:36
De har stått på deres løsdelliste lenge, ihvertfall halvannet år, uten at de har vært tilgjengelige.
Jeg tror ikke de er laget ennå, men lever i håpet om at det skal skje - en dag...

Jeg sendte en forespørsel til Hobbytrade 23/7 i år angående dette, de tok seg aldri bryet med å gi et svar
Med vennlig hilsen,

Bjørn Runar Larsen

http://bjornrl.wordpress.com
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 november 2008 at 23:40

En forklaring jeg mener å ha fått tidligere er at før de kan produsere plogen så må de finne et passende støpeform til en annen modell som de kan slenge på denne plastbiten på for støping., siden det ikke er gjort på støpeformene til selve Di4.

At delen ikke har kommet ennå tyder vel enkelt og greit på at ikke produsenten anser det for noen prioritert oppgave akkurat...

Eirik

Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
Asgeir View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 12 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 755
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Asgeir Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 november 2008 at 23:54
Fillern!
Asgeir



Bygger NSB og litt SJ 50-tallet
Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 desember 2008 at 04:47
Ble sakt at den skulle komme i forbildelse med DI6. Noe som ikke skjedde.
A matter of life and death
Back to Top
fgjerde View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 16 juli 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fgjerde Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 desember 2008 at 12:59
Kan meddele at lukket plog for Di 4 ikke vil bli produsert. Etter et uhell med både min Di 4 og Di 6, måtte jeg bestille noen nye deler fra Hobbytrade. I den forbindelse spurte jeg om lukket plog til Di . De svarte da at denne ikke ville bli produsert grunnet for liten etterspørsel, så sånn er det.... Dette var 05.11.2008.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.