MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Great Model Railroads 2009
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Great Model Railroads 2009

 Post Reply Post Reply
Author
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Great Model Railroads 2009
    Posted: 17 november 2008 at 15:45
Nå har den kommet! For meg er denne spesialutgvaen av Model Railroader årets MJ-høydepunkt hva litteratur angår. Her får man presentert 11 anlegg med sporplan og masse gode bilder til inspirasjon, og mengden reklame er betydelig mindre enn i vanlige nummer av MR.

Artig var det også at jeg fant bladet i hyllene på min lokale Narvesen-sjappe på Vikhammer Senteret - ikke akkurat verdens navle. Prisen er kanskje litt stiv (149) for 122 sider, men er verdt det.


Edited by ses - 17 november 2008 at 15:46
Svein S
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 november 2008 at 17:40
Litt stiv pris ja tatt i betraktning at den kan bestilles direkte for 10,5$ inklusive frakt. Det skulle vel bli noe slikt som 75 kroner, eller halve prisen...
 
Eirik
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
Stein View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 16 juli 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 53
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stein Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 november 2008 at 19:13
Vil anbefale alle som leser Model railroader å gå inn på nettsidene deres og skaffe et abbonnement. Tror jeg betalte $140 for tre år. Det vil si ca 1000 kr for 36 blad, eller 27 kroner stykket levert hjem i postkassa. Tør ikke tenke på avansen Narvesen har på utenlandske blader :-(
NSB H0 frem til 1970 + GVB
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 november 2008 at 19:35
Joda. Det er sikkert lurt det så isolert økonomisk sett.
Men jeg synes nå det er litt ok at man kan finne MR i hyllene på lokale utsalgssteder også. Det er en slags reklame eller synliggjøring av hobbyen det også, og hvis ingen kjøper disse bladene fordi vi abonnerer i stedet, så blir det også borte fra hyllene etter en stund.
Svein S
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.