Antall forum på siden |
Post Reply |
Author | |
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 oktober 2008 at 13:01 |
Mulig denne ikke passer ikke i dette forum, men fant egentlig ikke helt ut hvor jeg skulle poste dette.
Jeg er innom her daglig og skulle ønske det var mer trafikk. Det som slår meg hver gang jeg drar opp forumsiden er hvor mange underforum det faktisk er her. For meg drukner det litt og man ser jo at noen nesten ikke blir brukt i det hele tatt. Det slår meg at flere forum kunne vært slått sammen rimelig enkelt. Inbiller meg forening kunne spart dataplass på det også. Bare noen tanker en søndags formiddag. |
|
Tut, tut.
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bare et spørsmål Christian:
Du er klar over funksjonen "aktive emner" som ligger i menyen øverst til venstre?
Ved å bruke den slipper du jo skumme deg gjennom hele forumlisten for å finne ut hvor de nye innleggene er.
Selv har jeg lagret siden med de aktive innleggene som snarvei rett til forumet og slipper alle unødige omveier på den måten
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er faktisk veldig mye trafikk på forumet i følge statistikken. Selv føler jeg at de fleste legger inn innlegg under de fora som er relevante.
Anbefaler deg å gå på forsiden til www.mjf.no, og se listen over siste innlegg til høyre på siden. Edited by Pelle - 19 oktober 2008 at 18:14 |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |