MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Ny här och heter Dennis
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Ny här och heter Dennis

 Post Reply Post Reply
Author
DennisMJ View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 07 oktober 2008
Location: Sweden
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DennisMJ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Ny här och heter Dennis
    Posted: 07 oktober 2008 at 07:51
Dennis heter jag och jag bor i Sverige o är 8år

Jag tycker om modelljärnväg och började med det för ett år sen när jag låg på sjukhus och väntade på ett nytt hjärta.
Mitt gamla hjärta var för trasigt för att det skulle gå att laga.

Jag fick en massa saker av modellrallare i Sverige som donerade deras gamla saker till mig så jag kunde komma igång med ett bygge.
Sedan fick jag en digital startsats från en mj butik så jag körde digitalt istället.

Nu har jag inte så mycket plats att bygga på så jag vill byta till Nskala istället för H0 och alla mina saker ligger och ska säljas nu på tradera så jag kan köpa Nskala saker istället.

Mer om mig kan ni läsa på min hemsida http://www.septaldefects.org eller på min MJ hobby sida som min bild länkar till i signaturen.

Tack för att jag får registrera mig här Smile

Hej då från Dennis

[edit] Min pappa har hjälpt mig stava rätt lite


Edited by DennisMJ - 07 oktober 2008 at 07:53
Back to Top
studenten View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 27 juli 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 153
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote studenten Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 oktober 2008 at 09:57
Välkommen Dennis!

Trevligt att du registrerade dig! Det är spännande med modelljärnväg. Hoppas du finner lite inspiration!

Det här med stavning är inte lätt. Men det är inte farlig att inte stava rätt här inne, eftersom jag inte kan mycket svenska

Øyvind =)

Edited by studenten - 07 oktober 2008 at 12:40
Har du ikke begge beina på bakken, kan du ikke gå.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.