MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Grønn Roco Di3 med lyddecoder på testtur
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Grønn Roco Di3 med lyddecoder på testtur

 Post Reply Post Reply
Author
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Grønn Roco Di3 med lyddecoder på testtur
    Posted: 15 desember 2004 at 00:12

En grønn Roco Di3 med lyddecoder ble i kveld observert på testtur ved Butterud jernverk på klubbanlegget til Horten Modelljernbaneklubb. Lydecoderen fungerte i utgangspunktet greit, men selv om lyden var grei nok skal det ikke mye til før jeg har fått nok hvertfall.... skjønner fortsatt ikke hva som er så gøy med den støyen der

Etter en tur på programeringssporet for å endre adresse virket det imidlertid som decoderen fikk hikke..... ikke fikk man skrudd av lyden med F1 knappen, og også et par andre rare ting skjedde....... hurra for DCC standarden

Beklager det dårlige bildet, men det er grenser for hva mobilen min klarer

Eirik

Back to Top
ArneGH View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 242
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ArneGH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 desember 2004 at 13:40
Den ble også demonstrert på Trondheim Mj-klubb sitt anlegg. Jeg syns det er "hærlig" med lyd. Blir en ny dimensjon på hobbyen. Hadde vært artig å prøvd et 3-spann med lyd!!
Arne Heggeseth

Hellbanen,HO, DCC
www.heggeset.no
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.