MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Fotoalbum - fungerer det?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Fotoalbum - fungerer det?

 Post Reply Post Reply
Author
traiNman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 07 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 500
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote traiNman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Fotoalbum - fungerer det?
    Posted: 10 august 2008 at 10:18
Det har over lengre tid ikke vært umulig for meg å komme inn på MJFs fotoalbum. Får bare denne meldingen:
 
Fotoalbumet er midlertidig nede for vedlikehold..
Benytt gjerne MJFs forum i mellomtiden.
 
Er det meg og/eller min maskin det det er noe i veien med? Ser at andre legger inn bilder hos MJF. Er det noen andre steder jeg kan legge inn bilder som skal brukes i innlegg?
 
Petter
Back to Top
steppen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 30 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steppen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 august 2008 at 16:22
Jeg kan bare beklage og bekrefte at fotoalbummet fortsatt er nede. Det oppfører seg litt gjenstridig, tross mange timers innsats fra nettgruppen. Vi håper dog på en snarlig løsning nå når sommerferien er over.

Du kan legge bilder til innlegg ved å klikke på et av ikonene med et tre på (over svarboksen).

Det "venstre treet" spør etter internettadresse for bilder, og det "høyre treet, men blå pil" lar deg laste opp bilde fra PCen din. OBS at ikonene ikke er tilgjengelige i hurtigsvar (rett under et innlegg), men kun i "reply"-modus.



Edited by steppen - 11 august 2008 at 16:22
Mvh Stein
Back to Top
traiNman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 07 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 500
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote traiNman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 august 2008 at 20:05
Takk for hjelpen! Nå fant jeg ut av det Thumbs%20Up.
 
Petter
Back to Top
KnuT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KnuT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 august 2008 at 22:42
Originally posted by steppen steppen wrote:

Du kan legge bilder til innlegg ved å klikke på et av ikonene med et tre på (over svarboksen).

Det "venstre treet" spør etter internettadresse for bilder, og det "høyre treet, men blå pil" lar deg laste opp bilde fra PCen din. OBS at ikonene ikke er tilgjengelige i hurtigsvar (rett under et innlegg), men kun i "reply"-modus.


Unnskyld at jeg spør, men jeg finner bare en knapp med tre på, og det er "det venstre treet". Jeg skulle vel også hatt mulighet for den andre knappen med opplastingsmulighet fra egen PC?

Jeg bruker FireFox 3
hilsen KnuT

mvh

KnuT

The Peavine and Santa Fe i H0

Digitrax DCC
Back to Top
steppen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 30 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steppen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 august 2008 at 00:38
Jeg bruker Opera til vanlig, men også når jeg fyrte opp min FireFox 3.0.1 ser jeg begge ikonene/valgene.

Det eneste jeg kan komme på i farten er at du kan sjekke om det står "Ja" i "Innstillinger" (til høyre under toppmenyen), "Foretrukne innstillinger", "Aktiver Windows IE 5 + WYSIWYG innleggssredigerer.". I tilfelle kan du og prøve og endre den til "Nei".

Slik ser det forøvrig ut når jeg svarer på et innlegg:


Edited by steppen - 12 august 2008 at 00:41
Mvh Stein
Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 august 2008 at 00:53
Kun registrerte MJF-medlemmer kan laste opp direkte! Derfor ulikt antall knapper. Noen fordeler skal man jo ha ... forsøksvis.
Back to Top
KnuT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KnuT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 august 2008 at 13:02
Originally posted by Henning L Henning L wrote:

Kun registrerte MJF-medlemmer kan laste opp direkte! Derfor ulikt antall knapper. Noen fordeler skal man jo ha ... forsøksvis.


Det forklarer jo saken Embarrassed og kan ikke si meg uenig om at det skal være slik.
hilsen KnuT

mvh

KnuT

The Peavine and Santa Fe i H0

Digitrax DCC
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,048 seconds.