Bra software for anleggs-tegning ? |
Post Reply |
Author | |
Pray Lewd
Nykommer Joined: 24 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 desember 2004 at 20:02 |
Hei, Jeg lurte på om noen kjenner til en god software til å planlegge og tegne ut anlegg på PC. Jeg har prøvd demoversjoner av www.winrail.com og www.trackplanning.com , men ingen av disse virker (for meg) særlig proffe. Fordelen med den fra Trackplanning er at du kan faktisk kjøre tog rundt på anlegget, jeg vurderer å skaffe fullversjonen. Vet noen om noe bedre programvare enn disse jeg har nevnt ? Og har noen eventuellt noen erfaringer med noe programvare ? Mvh, Jan Erik
|
|
HenrikSolberg
Nykommer Joined: 17 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Se her: Posten ligger i samme emne som du postet i! |
|
Kommer fra byen med plankær, bilær og båtær!!!
|
|
Pray Lewd
Nykommer Joined: 24 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aha, stilig. Har enda ikke fått lest gjennom alt her på forumet. Takker for link. |
|
crasyhh
Veteran Joined: 24 januar 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 101 |
Post Options
Thanks(0)
|
har railroad tycoon 2 og det funker sånn ganske greit men det er nesten bare amerikanske tog og hus der
|
|
|
|
TomB
Viderekommen Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 93 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Jeg har bare erfaring med WinTrack i fullversjon 6.1 3D og synes det fungerer bra. Her kan du velge mellom 41 skinnetyper: Märklin (H0: C-, M-, K-Gleis; Z; 1), Hjemmeside for WinTrack: http://www.modellplan.de/planen/Wintrack/indexWintrack.htm Fullversjonen koster Euro 94,50 (ca. 780 kr.). Hus mm. fins fra de fleste tyske leverandører i 3D, men koster ekstra. Endel stasjoner og togstaller ligger i programmet. Edited by TomB |
|
mvh
Tom Blikstad, Asker HO, Tysk/sveitsisk forbilde, Märklin K, Esu ECoS, Viessmann, Kühn, MBTronik, WinDigipet, WinTrack |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |