Første jente på det nye forumet ? |
Post Reply |
Author | |
ROBEL
MjF-styremedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 november 2004 at 18:31 |
Nå er det snart passert 100 medlemmer på dette nye forumet -blir spennende å se når vi får første registrerte kvinnelige deltaker her inne....burde nesten vært satt opp en liten premie
Roger Abel |
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
En lun herre fra Vestfold vil sikkert tipse Siri om en mulig premie
|
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
De premiene denne herren kan tiby "Siri" tror jeg nok det er like greit at hun står over Eirik |
|
bawaria
Kommersielle aktører Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
De premiene denne herren kan tiby "Siri" tror jeg nok det er like greit at hun står over Eirik Høh hva mente du med det da. Jeg har da tre fine døtrer, vi kunne jo fått til noe lignende Edited by eika |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Burde blitt sønner nå da, så du får videreført hobbyen Eirik |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |