MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Irriter ikke Dr. Hansen!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Irriter ikke Dr. Hansen!

 Post Reply Post Reply
Author
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Irriter ikke Dr. Hansen!
    Posted: 05 april 2008 at 15:25
Jeg kom nemmelig i skade for å gjøre den tabben selv at jeg irriterte den godeste litt for mye her en kveld. Man kan formelig se skadefryden lyse ut av øynene hans når han hevner seg:
 
 
Jaja... da får jeg finne på noe nytt med den modulkassa etter hvert daOuch
 
Eirik
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2008 at 15:47
Originally posted by eika eika wrote:

Jeg kom nemmelig i skade for å gjøre den tabben selv at jeg irriterte den godeste litt for mye her en kveld. Man kan formelig se skadefryden lyse ut av øynene hans når han hevner seg:
 
 
Jaja... da får jeg finne på noe nytt med den modulkassa etter hvert daOuch
 
Eirik
 
Det hadde seg slik at Karlsen satte seg på MIN plass i sofaen. Det var bare en håndfull selvbygde sporveksler han måtte bøte med, resten var vanlige flexiskinnerSmile
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2008 at 15:47
Og det var ikke engang din egen modulkasse
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2008 at 15:54
Originally posted by Dag Cato Dag Cato wrote:

Og det var ikke engang din egen modulkasse
Ikke bry degWink
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2008 at 15:58
Resultate ble uansett det samme
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2008 at 16:00
Originally posted by Dag Cato Dag Cato wrote:

Resultate ble uansett det samme
 
Med tanke på hva enkelte har stående i lokalet pr dags dato, ville jeg vært litt forsiktig med å piske opp stemningen ytterligereTongue 
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2008 at 16:04
Originally posted by J-I Hansen J-I Hansen wrote:

Med tanke på hva enkelte har stående i lokalet pr dags dato, ville jeg vært litt forsiktig med å piske opp stemningen ytterligereTongue 
Ja, man kan jo risikere at det går ut over noe gammelt skrot DC har stående neste gangLOL
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2008 at 16:05
Originally posted by eika eika wrote:

Ja, man kan jo risikere at det går ut over noe gammelt skrot DC har stående neste gangLOL
 
Jeg tenkte vel mer på det nyeste "skrotet"... Smile
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2008 at 16:56
Originally posted by eika eika wrote:

Jeg kom nemmelig i skade for å gjøre den tabben selv at jeg irriterte den godeste litt for mye her en kveld. Man kan formelig se skadefryden lyse ut av øynene hans når han hevner seg:
 
 
Jaja... da får jeg finne på noe nytt med den modulkassa etter hvert daOuch
 
Eirik
 
Har noen fortalt denne poden fra NordNorge( les Oslo traktene)at han ligner litt på Duane "the pain" Mayer i American Hot Rod.....hvis du ser bort i fra smilet.....Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2008 at 17:06
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

 
... ligner litt på Duane "the pain" Mayer i American Hot Rod.....hvis du ser bort i fra smilet.....Wink
 
Har ikke sett det programmet noe særlig, men tviler på at du her serverer et komplimentSmile
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2008 at 17:41
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Har noen fortalt denne poden fra NordNorge( les Oslo traktene)at han ligner litt på Duane "the pain" Mayer i American Hot Rod.....hvis du ser bort i fra smilet.....Wink
 
Jeg ville vel heller sagt at eneste forskjellen er at Duane er en real og hyggelig kar å jobbe sammen medWink
 
Eirik
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2008 at 22:09
Originally posted by eika eika wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Har noen fortalt denne poden fra NordNorge( les Oslo traktene)at han ligner litt på Duane "the pain" Mayer i American Hot Rod.....hvis du ser bort i fra smilet.....Wink
 
Jeg ville vel heller sagt at eneste forskjellen er at Duane er en real og hyggelig kar å jobbe sammen medWink
 
Eirik
Han ser da ikke så farlig ut i alle sammenhenger da! LOL
 
 
Her fra Arendal i år
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2008 at 23:56
Hvem av dem?
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 april 2008 at 00:04
Fritt valg!  Wacko
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 april 2008 at 03:42
Originally posted by Per Einar Orebe Per Einar Orebe wrote:

Originally posted by eika eika wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Har noen fortalt denne poden fra NordNorge( les Oslo traktene)at han ligner litt på Duane "the pain" Mayer i American Hot Rod.....hvis du ser bort i fra smilet.....Wink
 
Jeg ville vel heller sagt at eneste forskjellen er at Duane er en real og hyggelig kar å jobbe sammen medWink
 
Eirik
Han ser da ikke så farlig ut i alle sammenhenger da! LOL
 
 
Her fra Arendal i år
.... det må sies at på bildet har begge nettopp fått i seg 1 pizza hver...og da er begge blide....Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 april 2008 at 10:30
 
"Eirik! Se...  Jeg skjelver jo fortsatt på hendene etter at jeg så El13 maskinen til Jon Einar"
 
EllerWink
 
"Skal si at neglelakk i NSB farger gjør seg bra på de smekre hendene mine, Eirik"
 
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 april 2008 at 10:42
Originally posted by SveinR SveinR wrote:

 
"Eirik! Se...  Jeg skjelver jo fortsatt på hendene etter at jeg så El13 maskinen til Jon Einar"
 
EllerWink
 
"Skal si at neglelakk i NSB farger gjør seg bra på de smekre hendene mine, Eirik"
 
 
Ja, du skal ha takk for lånet av neglelakken, SveinSmile
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 april 2008 at 10:52
Velbekomme. Har vært så lei av neglelakk i feil farge, så nå jeg fikk tak i fargekoden på Nyrød, var jeg ikke sein med å bestille et parti med neglelakk.  Har også fått fram noen små vingehjuldekaler, når man setter disse på neglen i tillegg så blir det bare så fresh"t ass..
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 april 2008 at 11:52
Originally posted by SveinR SveinR wrote:

Har også fått fram noen små vingehjuldekaler, når man setter disse på neglen i tillegg så blir det bare så fresh"t ass..
 
Ikke no stress Svein. Hansen har brukt dekalene fra tømmervognene han, for de får han jo aldri bygget sammen likevelSmile
 
Eirik
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,094 seconds.