AH messingunderstell EL 14 |
Post Reply |
Author | |
VA
Veteran Joined: 09 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 231 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 november 2004 at 20:21 |
Hei!
Var på messe i Sverige. Her kjøpte jeg to messingunderstell til Lima av Anders Hildorsson (AH-messingchassis). Det ene var til Lima El13 og er vel kjent i MJ-kretser. Det andre hadde jeg ikke vært borti før. Det er til Lima El14. Dette er flotte saker. Midtstilt motor, strømopptak på 2 aksler i hver boggi og drift på alle 6 akslinger. Nye flotte støpte boggisider. Tungt og massivt. Begge går nydelig og kan anbefales. Har ikke montert kåpen på ennå, men dette blir noe helt annet enn originalen. Anders er en kjempehyggelig kar og har sans for at ting skal være skikkelig. I Norge er det NMJ på Strømmen som er representant, men han treffes bla på messer i Sverige. For de som ønsker kontakt med ham disse understellene kan treffe ham på telefon: 0046 38091135 på kveldstid. Anbefaler absolutt å ta en telefon, for dette er bra. Flott at noen klarer å lage slike ting til norske lok.
MVH
VA
|
|
MVH
VA |
|
AT
Medlem i MJF Joined: 21 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei VA Har du mulighet til å vise bilder av godsakene? Særlig boggiesidene til el14. Pris? mvh AT |
|
AT
|
|
VA
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
MVH
VA |
|
VA
Post Options
Thanks(0)
|
Hei! Prøvde å ta noen bilder og legge dem inn. Ble ikke så veldig bra, men litt kan man vel få ut av dem.
Prisen på dette er noe over det til El 13 som koster kr 1750 (SEK). Til El 14 er det også laget nye boggisider. Jeg gjorde en byttehandel med Andres. Vil tro at prisen vil være omtrent kr 2000,- (SEK)
VA |
|
MVH
VA |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |