Fremo-treff på Gardermoen 2008? |
Post Reply |
Author | |
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 mars 2008 at 11:08 |
Jeg mener jeg hara hørt snakk om en gjentakelse av Gardermotreffet sist høst også høsten 2008. Med tanke på at min planlegging av høsten starter allerede nå, og det er sikkert flere i samme situasjon, ville det vært fint om datoen for det treffet kunne offentliggjøres/fastsettes så snart det er klart.
For egen del planlegger jeg å melde på min første Fremo-modul av Drøiaviadukten til det treffet.
|
|
Svein S
|
|
paolsen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 71 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, det blir Gardermo-treff i høst - nærmere bestemt helgen 31/10 - 2/11. Mere info kommer i løpet av påsken.
Skal bli spennende å se trafikk over Drøiaviadukten :-) hilsen Skaarerbanens venner |
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for svar. Det var litt senere enn antatt, så sent at det kan bli noe vinterdekkproblematikk for de av oss som må over fjelloverganger for å nå fram (og tilbake) med modul(er) i lasten. Men de utfordringene får en bare ta.
|
|
Svein S
|
|
halvors
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
Post Options
Thanks(0)
|
Skjer det noe mer med dette?
Det begynner å bli lovlig sent for å få planlagt treff, for deltakerne såvel som for arrangørene...
Hilsen Halvor
|
|
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den helgen der kræsjer jo godt med Messa til SMJK på Voll.....
|
|
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det handler også lidt om billig flybilletter og overnatning - forstås
Fortsat sommerhilsen
Dan
|
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
ses
Post Options
Thanks(0)
|
Intet svar fra autoritativt hold. Blir det noe treff i det hele tatt?
|
|
Svein S
|
|
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sommerferien er over. Innkallingen er underveis. Og vi snakker fortsatt om helgen 31/10 - 2/11 |
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
kness
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 719 |
Post Options
Thanks(0)
|
Må man være Fremo-medlem for å delta? Eller i mitt tilfelle: kan jeg melde på min modul og bli med og se på moroa for å se hva dette egentlig handler om? Uten å måtte ta del i noe avansert trafikkspill første gang man er med?
Hilsen Kjetil
|
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1618 |
Post Options
Thanks(0)
|
Se på er da ikke i nærheten av å være så morro som å delta Kjetil
Tror ikke du trenger bekymre deg det minste for vanskelighetsgraden i "trafikkspillet". Det er fullt mulig å finne seg en enkel jobb som å kjøre et persontog fra en stasjon til en annen om man skulle være bekymret.
Å "se hva det handler om" er nesten vanskeligere enn å oppleve det ved å forsøke selv
Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
ses
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for raskt svar fra Morten.
Til Kjetil: Jeg var på mitt første Fremo-treff i fjor høst, og ble kastet inn i det med en gang. Man starter med det enkleste, og tar på seg større oppgaver etter som man får erfaring. Å bare være tilskuer vil du nok fort oppleve å være litt kjedelig. |
|
Svein S
|
|
kness
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 719 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det høres bra ut. Da får jeg trå til og gjøre det beste ut av det. Hvis ikke kan jeg montere gardiner under modulen så jeg har et sted å gjemme meg om alt går skeis...
Hilsen Kjetil Edited by kness - 15 august 2008 at 00:38 |
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Kjetil
Du skal ikke være nervøs - det går galt alligevel
Du får ej heller ikke lov at gemme dig.
Glæd dig bare til dit første Fremotræf. Fremo folket er jo raske svende.
Mange hilsner
Dan
|
|
|
Dan Rasmussen
Post Options
Thanks(0)
|
Hei
Dan
|
|
|
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det går jo an "å bli med" en annen på den første turen. Selv om jeg mistenker at du vil klare deg godt alene på den første turen
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |