Noen bilder av "Snøhetta" |
Post Reply ![]() |
Author | |
Per-Inge-2613 ![]() Veteran ![]() Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 mars 2008 at 10:55 |
Hei alle mj"ere :) Her forleden ble jeg den stolte eier av RICO/BMJ El16.2213 Snøhetta, med ombygde luftinntak, en modell jeg lenge har ønsket meg! Dette vare som rene julaften for meg, under gårsdagen ble den bygget om til vekselstrøm, så nå går den på anlegget mitt :)
Tenkte å dele noen bilder med dere :) ![]() ![]() Avventer avgang fra spor 3 på Arna :) ![]() Nærbilde på skjønnheten :) ![]() ![]() Posering ;) ![]() ![]() Siste bildene av Snøhetta, idet hun passerer broen over Bergen :) Et par bonusbilder ;) ![]() Dette bildet er dedikert til Yngve! :) ![]() JBV Di3"en til fattern er fiiiiiiiiiiin :) Håper bildene fallt i smak! :) |
|
MvH
Thomas Olsen |
|
![]() |
|
Fabian ![]() Viderekommen ![]() ![]() Joined: 17 juni 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fine bilder
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |