MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Fremo fersking
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Fremo fersking

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Fremo fersking
    Posted: 10 mars 2008 at 21:03
Da har jeg klart å melde meg på Fremo treffet i Arendal......etter press fra flere kanterWink..........er det noen som passerer Larvikstraktene og har sitteplass samt trenger bærehjelp?
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Daniel Aune View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 11 august 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 379
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daniel Aune Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mars 2008 at 22:12
Hva?!

Har den grønne lekkerbisken streika

Men den er kanskje ment for komfort og ikke lagringsplass

Ser ut til at dette blir ett stort treff...synd jeg ikke kan komme
Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mars 2008 at 22:20
Hei MortenSmile
 
Godt gået !!  Måske du har hænderne fulde, når du skal retur.Wink
 
Hilsen
 
Dan
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mars 2008 at 22:34
jøssClap!!!
 
Da får du kanskje se min nyeste kreasjon. Vil ha premiere på den der. så kan dere heller tippe hva jeg nå har mekket i sammen.  Kan røpe at jeg har brukt teknikker som jeg ikke har benyttet før i modellbygging..
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
Daniel Aune View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 11 august 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 379
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daniel Aune Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mars 2008 at 22:35
Siden du skal til Arendal "forhåndsgjetter" jeg på BM87.
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mars 2008 at 22:53
feilWink
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
Daniel Aune View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 11 august 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 379
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Daniel Aune Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mars 2008 at 22:58
Olala!

Gleder meg!!
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mars 2008 at 23:31
Originally posted by Daniel Aune Daniel Aune wrote:

Hva?!

Har den grønne lekkerbisken streika

Men den er kanskje ment for komfort og ikke lagringsplass

Ser ut til at dette blir ett stort treff...synd jeg ikke kan komme
 
 
Neida, Lotusen har ikke streika........prøver et noe mer miljøvennelig alternativ først....Wink.........det er mere oppsiktsvekkende at jeg faktisk skal på BEDEHUS for å se på DC togLOL
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Steinar Snøtun View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 22 september 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steinar Snøtun Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mars 2008 at 07:17
Det er flere som er blitt omvendt og sett lyset i tunnelen etter en helg på det bedehuset. 
Steinar
Back to Top
Togbutikken View Drop Down
Kommersielle aktører
Kommersielle aktører
Avatar

Joined: 02 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 235
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Togbutikken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mars 2008 at 11:47
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

 
....det er mere oppsiktsvekkende at jeg faktisk skal på BEDEHUS for å se på DC togLOL


Du holder ikke å bare se på dem når du er på FREMO-treff! Det er i aller høyste grad en deltakersport, så du må nok belage deg på å kjøre dem også Tongue
Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mars 2008 at 14:56
HeiSmile
 
Husker det stadig (Gardermoen)Clown Drømmer om det om natten og har svedetureWacko
 
Be en bøn og hold tungen lige i mundenWink
 
Vi ses
 
Dan
 
 
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mars 2008 at 15:59
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

 
......prøver et noe mer miljøvennelig alternativ først....
 
Da anbefaler jeg at du tar toget fra Larvik mot Skien ca 16:15 på fredagen. I Skien setter du deg på Y1-vogna og reiser til Nordagutu. Der bytter du til toget mot Sørlandet. (Jeg og fire andre kommer med dette toget) Så går du/vi av på Nelaug, og bytter til Arendalsekspressen. Smile
 
 
Så kan du heller sitte på i en eller annen bil hjemoverSmile 
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mars 2008 at 16:16
Originally posted by Togbutikken Togbutikken wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

 
....det er mere oppsiktsvekkende at jeg faktisk skal på BEDEHUS for å se på DC togLOL


Du holder ikke å bare se på dem når du er på FREMO-treff! Det er i aller høyste grad en deltakersport, så du må nok belage deg på å kjøre dem også Tongue
  Hva!!!! Jeg kjøre tog uten slepesko... i et bedehus......det skulle tatt seg utLOL.....for å være ærlig,bryr jeg meg pent lite om kjøringen,jeg kommer med kamera for å ta hinsides mye bilder,samt ta et nærmere innblikk på modulene.På tegnebordet har jeg strekningen Kjose-Larvik,Larvik Stasjon og strekningen Larvik-Lauve. Planen er å bygge dette etter Fremo-standard og siden jeg er fersk der må det gjøres litt research.........så får vi se hvor mye tid som blir til overs til kjøring.....
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Bjørn R Larsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 864
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bjørn R Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mars 2008 at 18:28
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Hva!!!! Jeg kjøre tog uten slepesko... i et bedehus......det skulle tatt seg ut.....for å være ærlig,bryr jeg meg pent lite om kjøringen,jeg kommer med kamera for å ta hinsides mye bilder


Husk bare på å ta bildene dine mellom kjøresesjonene (eller med telelinse under kjøringen). Lokpersonalet liker ikke å snuble i fotografer eller fotostativer under kjøringen.   
Med vennlig hilsen,

Bjørn Runar Larsen

http://bjornrl.wordpress.com
Back to Top
Mr Bridger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr Bridger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mars 2008 at 12:22
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

  ....for å være ærlig,bryr jeg meg pent lite om kjøringen...


Som tidligere nevnt her; det er mange som har blitt omvendt og sett lyset etter en helg på dette menighetshuset Tongue Forbilderiktig kjøring er selve kjernen i FREMO-tanken, så jeg anbefaler deg å gjøre et forsøk!
Tore Hjellset, Tønsberg

Grimstadbanen    

Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mars 2008 at 13:23
Hei alleSmile
 
Måske skal Fremo miljøet overveje at tilbyde retledende samtaler Wink  til de som endnu ikke har set "lyset". Clown 
 
Mange hilsner
 
Dan
 
 
 
 
 
 
 
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mars 2008 at 13:29
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Hva!!!! Jeg kjøre tog uten slepesko... i et bedehus......det skulle tatt seg utLOL.....for å være ærlig,bryr jeg meg pent lite om kjøringen,jeg kommer med kamera for å ta hinsides mye bilder,samt ta et nærmere innblikk på modulene.På tegnebordet har jeg strekningen Kjose-Larvik,Larvik Stasjon og strekningen Larvik-Lauve. Planen er å bygge dette etter Fremo-standard og siden jeg er fersk der må det gjøres litt research.........så får vi se hvor mye tid som blir til overs til kjøring.....
 
Hvis ikke du alt har vært der så bør du i så fall skynde deg og ta bilder av Lauve stasjon. Såvidt jeg vet er det anbud ute på rivning av både stasjonsbygning og godshus der...
 
 
Eirik
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
Steinar Snøtun View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 22 september 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steinar Snøtun Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mars 2008 at 14:00
Her kan det nok trengs noen alvorlige samtaler ja.

Skal se det blir tilbud på masse brukt AC materiell og utstyr om ikke så lenge.LOL
Steinar
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mars 2008 at 17:08
Originally posted by Steinar Snøtun Steinar Snøtun wrote:

Her kan det nok trengs noen alvorlige samtaler ja.

Skal se det blir tilbud på masse brukt AC materiell og utstyr om ikke så lenge.LOL
 
Det er vel like sansynlig som laksetrapp i gobi-ørkenenLOL. Dessuten har jeg klart å finne plass til slepesko på 18c......Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mars 2008 at 17:33
Originally posted by eika eika wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Hva!!!! Jeg kjøre tog uten slepesko... i et bedehus......det skulle tatt seg utLOL.....for å være ærlig,bryr jeg meg pent lite om kjøringen,jeg kommer med kamera for å ta hinsides mye bilder,samt ta et nærmere innblikk på modulene.På tegnebordet har jeg strekningen Kjose-Larvik,Larvik Stasjon og strekningen Larvik-Lauve. Planen er å bygge dette etter Fremo-standard og siden jeg er fersk der må det gjøres litt research.........så får vi se hvor mye tid som blir til overs til kjøring.....
 
Hvis ikke du alt har vært der så bør du i så fall skynde deg og ta bilder av Lauve stasjon. Såvidt jeg vet er det anbud ute på rivning av både stasjonsbygning og godshus der...
 
 
Eirik
Har dokumentert Lauve godt både på film og foto over mange år og tar nok enda flere før den forsvinner......
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mars 2008 at 17:40
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Det er vel like sansynlig som laksetrapp i gobi-ørkenenLOL. Dessuten har jeg klart å finne plass til slepesko på 18c......Wink
 
Du har min dypeste medfølelseWink
 
Visste ikke 18c ble kjørt på tannstangbaner jegWink
 
Eirik
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
Mr Bridger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr Bridger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mars 2008 at 17:41
Svillebrems kalles det i våre kretser Vi mobber fælt, men gleder oss selvsagt til å se deg! Smile

Edited by Mr Bridger - 12 mars 2008 at 17:42
Tore Hjellset, Tønsberg

Grimstadbanen    

Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mars 2008 at 17:52
Hei Smile
 
Ja, Morten - allerede nu kan du mærke at rummeligheden i Fremo miljøet er noget nær ubegrænset. LOL
 
"Tonen er rå men dog kærlig"
 
Dan
 
 
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mars 2008 at 17:56
Originally posted by eika eika wrote:

 
Visste ikke 18c ble kjørt på tannstangbaner jegWink
 
Eirik
 
nei.....nei....nei! Det heter "skinner med blindeskrift"Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mars 2008 at 18:27
Originally posted by Mr Bridger Mr Bridger wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

  ....for å være ærlig,bryr jeg meg pent lite om kjøringen...


Som tidligere nevnt her; det er mange som har blitt omvendt og sett lyset etter en helg på dette menighetshuset Tongue Forbilderiktig kjøring er selve kjernen i FREMO-tanken, så jeg anbefaler deg å gjøre et forsøk!
 
Joda har tenkt til å prøve,men det er ikke primært derfor jeg kommer......Finn deg selv som mj"er skrev Svein Sando om........mitt utbytte av hobbyen ligger i bygging,det er det som er greia mi.Prosent andelen er vel ca 70% bygging,25% samle og 5% kjøre.......phew! Da var jeg ute av skapetLOL
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 mars 2008 at 19:15
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Joda har tenkt til å prøve,men det er ikke primært derfor jeg kommer......Finn deg selv som mj"er skrev Svein Sando om........mitt utbytte av hobbyen ligger i bygging,det er det som er greia mi.Prosent andelen er vel ca 70% bygging,25% samle og 5% kjøre.......phew! Da var jeg ute av skapetLOL


Men "mine" typer er da ikke tenkt som noe statisk noe som ikke kan endres. Kanskje du er mer "kjørerer" enn du tror? Å kjøre tog etter ruter, særlig der mange er involvert og at vi må følge virkelighetens regler på en måte, er noe helt annet enn å kjøre tog på egen bane.
For egen del er jeg nok 90 % bygger mm og kanskje bare 10 % kjører, men jeg skal da ha det flott i de siste 10 % også.

Men det trengs kanskje en svovelprediken til for at man skal se det brennende lyset? Evil%20Smile Hvordan er det Halvor, blir talerstolen på bedehuset stuet bort under treffet, eller? Wacko

Mvh Svein, med teoretisk kunnskap om svovelpredikner


Back to Top
Mr Bridger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr Bridger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 mars 2008 at 00:00
5% kjøre ja. Jeg tror jammen ikke jeg personlig har så stor prosentandel jeg. Man bygger hele året, og kjører når man er på Fremo-treff et par ganger i året. Det blir mest bygging, men på hjemmeanlegget ligger det hele tiden i baktankene at jeg skal kunne arrangere en interessant kjøresesjon sammen med gode venner etterhvert. 
Tore Hjellset, Tønsberg

Grimstadbanen    

Back to Top
asai View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 september 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 254
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote asai Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 mars 2008 at 10:42
Originally posted by Mr Bridger Mr Bridger wrote:

5% kjøre ja. Jeg tror jammen ikke jeg personlig har så stor prosentandel jeg. Man bygger hele året, og kjører når man er på Fremo-treff et par ganger i året. Det blir mest bygging, men på hjemmeanlegget ligger det hele tiden i baktankene at jeg skal kunne arrangere en interessant kjøresesjon sammen med gode venner etterhvert. 

Satser også på og sette i gang med bygging av moduler som jeg skal bruke på hjemmeanlegget. Tenker også å prøve å få til kjørekveld hjemme i kjelleren med 3-4 deltakere. Big%20smile

Er også 100% fersk på FREMO og kommer til Arendal.
Gleder meg enormt til det. Clap
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 mars 2008 at 12:33
Originally posted by Mr Bridger Mr Bridger wrote:

5% kjøre ja. Jeg tror jammen ikke jeg personlig har så stor prosentandel jeg. Man bygger hele året, og kjører når man er på Fremo-treff et par ganger i året. Det blir mest bygging, men på hjemmeanlegget ligger det hele tiden i baktankene at jeg skal kunne arrangere en interessant kjøresesjon sammen med gode venner etterhvert. 
 
 Prosent andelen jeg anga er hvor interessen ligger ikke hva jeg bruker tiden til, bygger vel nesten 100 %,kjøring utgjør nok kun en liten promille andel...........har dog forstått at Fremoister er flinke til å mobbe,så jeg tar med meg krusifiks og hvitløk til Arendal i tilfelle noen prøver seg...LOL
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Oar"n View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 09 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 188
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Oar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 mars 2008 at 13:18
Quote
Men det trengs kanskje en svovelprediken til for at man skal se det brennende lyset? Evil%20Smile Hvordan er det Halvor, blir talerstolen på bedehuset stuet bort under treffet, eller? Wacko

Mvh Svein, med teoretisk kunnskap om svovelpredikner

Holder det med korset på veggen?

Er mer spent på om pianoet er der.  På første treffet jeg var med på måtte vi bygge modulrekka over hjørnet på pianoet(!).  Enda godt pianomodulhøyden er vesentlig lavere enn fremodulhøyden...LOL

Hilsen

Roar Børte
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.