MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Fremo fersking
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Fremo fersking

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 mars 2008 at 13:22
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by Mr Bridger Mr Bridger wrote:

5% kjøre ja. Jeg tror jammen ikke jeg personlig har så stor prosentandel jeg. Man bygger hele året, og kjører når man er på Fremo-treff et par ganger i året. Det blir mest bygging, men på hjemmeanlegget ligger det hele tiden i baktankene at jeg skal kunne arrangere en interessant kjøresesjon sammen med gode venner etterhvert. 
 
 Prosent andelen jeg anga er hvor interessen ligger ikke hva jeg bruker tiden til, bygger vel nesten 100 %,kjøring utgjør nok kun en liten promille andel...........har dog forstått at Fremoister er flinke til å mobbe,så jeg tar med meg krusifiks og hvitløk til Arendal i tilfelle noen prøver seg...LOL


Det virker som du har humoren som kreves for å skli rett inn.

En liten advarsel:
Om krusifikset og hvitløken ikke virker så er du FREMO-medlem før søndagen er omme

PS
Hvitløken passer utmerket på pizzaen man normalt inntar lørdag kveld
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 mars 2008 at 14:19
Originally posted by Dag Cato Dag Cato wrote:



Det virker som du har humoren som kreves for å skli rett inn.

En liten advarsel:
Om krusifikset og hvitløken ikke virker så er du FREMO-medlem før søndagen er omme
 
 
Amen !!Wink
 
Dan
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
halvors View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 787
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote halvors Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 mars 2008 at 14:50
Originally posted by ses ses wrote:

Men det trengs kanskje en svovelprediken til for at man skal se det brennende lyset? Evil%20Smile Hvordan er det Halvor, blir talerstolen på bedehuset stuet bort under treffet, eller? Wacko

Mvh Svein, med teoretisk kunnskap om svovelpredikner
 
Wink
 
Hilsen Halvor (FREMO svovelpredikant)
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 mars 2008 at 16:38
Originally posted by Dag Cato Dag Cato wrote:



En liten advarsel:
Om krusifikset og hvitløken ikke virker så er du FREMO-medlem før søndagen er omme

PS
Hvitløken passer utmerket på pizzaen man normalt inntar lørdag kveld
 
Heldigvis har jeg andre "våpen" som garantert virker....trur hele gitar kofferten blir med.Kan ikke være trygg som ensom AC-mann blandt alle DC(C)-djevlene......LOL
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 mars 2008 at 17:19
Originally posted by halvors halvors wrote:

 
Wink
 
Hilsen Halvor (FREMO svovelpredikant)
 
Det blir vel også et eget skrifterom for de som har "bedrevet" Märklin, men som fra nå av vil starte et nytt og bedre liv.Smile
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 mars 2008 at 17:39
Originally posted by J-I Hansen J-I Hansen wrote:

Originally posted by halvors halvors wrote:

 
Wink
 
Hilsen Halvor (FREMO svovelpredikant)
 
Det blir vel også et eget skrifterom for de som har "bedrevet" Märklin, men som fra nå av vil starte et nytt og bedre liv.Smile


Jeg kan melde meg som skriftefar siden jeg vel har dobbeltkompetanse i dette. Jeg har nemlig også engang bedrevet Märklin, men hadde en radikal omvendelse i 1970, og har siden den gang bare berørt slike ting av hensyn til de som ikke har sett lyset ennå - for øvrig det også på et bedehus: http://www2.dmmh.no/~ses/index.php?vis=244&nid=3&engelsk=0
Hug
Svein S
Back to Top
Oar"n View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 09 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 188
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Oar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 mars 2008 at 17:55
 [/QUOTE]
 
Heldigvis har jeg andre "våpen" som garantert virker....trur hele gitar kofferten blir med.Kan ikke være trygg som ensom AC-mann blandt alle DC(C)-djevlene......LOL
[/QUOTE]
Noen aktuelle regler i disse dager:

-  Vend i tide.  Det er ingen skam å snu.
-  Lytt til erfarne fremofolk.Wink
-  Spar på kreftene.  Grav deg ned i fremostandarden om nødvendig.
Hilsen

Roar Børte
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.