Arrangementskalender om modeltog |
Post Reply |
Author | |
Occam_dk
Nykommer Joined: 25 juni 2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 36 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 mars 2008 at 22:25 |
Kære alle
Efter flere opfordringer har jeg nu tilføjet en arrangementskalender til MJ-blog.dk. Den kan ses i menuen i højre side, og er åben for alle arrangementer relateret til modeltogshobbyen. Man kan bladre i den måned for måned, og dage med arrangementer er et rødt link som man enten kan holde musen henover eller klikke på for mere information: http://www.mj-blog.dk/2008/03/arrangementskalender/ Hvis du er arrangør eller kender til et arrangement du synes skal i kalenderen, er du velkommen til at sende mig en mail på occam@mj-blog.dk. Med 2-300 læsere om dagen på MJ-blog.dk fra hele Skandinavien er der en god mulighed for gratis at få eksponeret dit arrangement til en masse MJ-entusiaster. Send gerne en lang eller kort beskrivelse af arrangementet sammen med et eller flere billeder, så bliver det lagt ud hurtigst muligt. Kalenderen ser bedst ud i Firefox eller Internet Explorer 7+. Hvis du oplever nogen uregelmæssigheder, er du velkommen til at skrive til mig på occam@mj-blog.dk. Edited by Occam_dk - 09 mars 2008 at 23:37 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |