Noen som vet?: Ski stasjon i modell |
Post Reply ![]() |
Author | |
Dagfinn ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 08 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25 februar 2008 at 22:27 |
Noen som vet?: Ski stasjon. Eller noen her?
Som spesielt interessert i Ski stasjon, og som modellutførelse, så jeg i et tidligere blad at stasjonen er laget. Er det mulig å få vite hvem og hvor denne befinner seg? Styrkar Braathen har Ski gamle st. bygn. som er under prosjektering. Og en annen av 1880 var laget av en i Ski, som var eller ble bevegelseshemmet. Husker den ble plassert inne på venterommet på Kråkstad. Men husker ikke årstall. Mulig det hadde med åpning av nye Ski st. å gjøre.. Noen som vet? ![]() Eller noen her? ![]() |
|
Hilsen fra Mysen
Dagfinn Knutsen ------------------------------ Interesser: Jernbane... Jernbanesignaler.. Lokstallen Mysen Høytorp fort Veteranbilen min |
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Geir-Widar Langgård har bygget et anlegg der gamle Ski stasjon er hovedstasjon, anlegget ble beskrevet i et MJ-Blad for noen år siden, kan komme tilbake i morgen rundt hvilket!
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
Dagfinn ![]() Nykommer ![]() ![]() Joined: 08 desember 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takker for informasjonen
![]() |
|
Hilsen fra Mysen
Dagfinn Knutsen ------------------------------ Interesser: Jernbane... Jernbanesignaler.. Lokstallen Mysen Høytorp fort Veteranbilen min |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |