Di8 på jærbanen |
Post Reply |
Author | |
bergsagel
Veteran Joined: 08 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 151 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 februar 2008 at 14:10 |
I dag kjørte Di8 med det som såg ut til å være skinner til det nye dobbeltsporet. Første gang jeg har sett en slik nydelig maskin på Jærbanen.
Passerte godsterminalen på Gandal nokså nøyaktig 1035 i dag... Så dersom noen er innover i dag så må dere ta bilde av skjønnheten.
|
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Står på Klepp nå (15:40) er på veg østover.
Men skjønnhet? Lego Duplo
Det forklarer jo denne lyskonfigurasjonen Edited by jevistad - 25 februar 2008 at 15:47 |
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den er TØFF! Her fotografert i Stavanger, trolig i 1997.
Petter
|
|
jevistad
FREMO-forummedlem Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Post Options
Thanks(0)
|
Her er en fyldig reportasje fra dobbeltsporet, kan man ønske seg mer?
|
|
traiNman
Veteran Joined: 07 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Må ha passord for å komme inn! Petter
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nei, men den oppgitte lenka er laget fra en som har vært innlogget med passord, og dermed dras det med seg dersom man ikke vet hvordan man skal frigi innlegget. Det har jeg nå gjort i lenka her: http://medlem.njk.no/forum/forum.php?aut=0&modul=innlegg&innl=42478&rom=41 Man frigjør slike innlegg på NJK-forumet ved å endre aut=1 til aut=0 eller bare fjerne hele "aut=1". Rom som virkelig er stengt for de uten passord vil likevel forbli lukket, så dette r ingen måte å komme seg rundt passord på, men gir tilgang til åpne rom som er vist som om de var lukkede. Edited by ses - 26 februar 2008 at 11:24 |
|
Svein S
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg ser du lenker til NJKs testforum. Det går oftest bra, men kan også medføre uanede ting siden det er forumet det av og til eksperimenteres med. Jeg anbefaler deg derfor å endre bokmerket ditt slik at du fjerner "test" i "testforum". NJKs forum er nemlig et vi har programmert selv, og som vi derfor kan endre på i tråd med brukerinnspill.
|
|
Svein S
|
|
bergsagel
Veteran Joined: 08 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 151 |
Post Options
Thanks(0)
|
Blekkspruten var genial men ikke serlig lekker. Fine bilder
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |