Noen byggesett er noe så *!!$&! vanskelige å lodde |
Post Reply |
Author | |
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 januar 2008 at 16:46 |
Ikke bare i H0 at noen byggeprosjekter kasseres. Det minner meg om en di2 jeg så på en modul en gang..
Edited by Lars Gjertsen - 16 januar 2008 at 16:50 |
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hehe, stilig!
To spm: Hva ligger oppi? Ser i farta ut som en robel... Og hvor er det tatt, for jeg skulle gjerne hatt et bilde av den oransje Rc"en i bakgrunnen! |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
J-I Hansen
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Robel. Alnabru.
|
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rc 4 1290. Så vidt jeg vet den eneste Rc med orange design som er igjen. Men lakken begynner å bli sliten.
Edited by Lars Gjertsen - 16 januar 2008 at 19:36 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |