MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Årets julegave til deg selv?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Årets julegave til deg selv?

 Post Reply Post Reply
Author
Arne Lie View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Arne Lie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Årets julegave til deg selv?
    Posted: 22 desember 2007 at 16:43
EL2 blir årets julegave til meg selvTongue Med egen modifisering av et Rocochassis (BR71) og en dyktig bygger av lokkåper (Jörgen Edgar) ble det helt etter min smak. En tjuvtitt før jul kan vi vel unne oss...
mvh
Arne L
Arne L

HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet.
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 desember 2007 at 19:26
Fin modell, ArneSmile 
 
Slo til å kjøpte litt presanger til meg selv før jul, ble en Roco El 18 og en Heljan Di 3 643 mellomdesign + 3 B5 vogner.
 
 


 
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 desember 2007 at 19:32
Min gave til kona(?) og meg:
http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=67183

Edited by Dag Cato - 22 desember 2007 at 19:33
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
Arne Lie View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Arne Lie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 desember 2007 at 23:54
Clap Ja ikke sant, - man føler seg mye bedre etterpå Sleepy
mvh
Arne L
Arne L

HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet.
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 desember 2007 at 23:59
Nye bremse klosser rundt om, ny master sylinder (bremser) ......samt kompressor sett som gir 236 hester fordelt på 671 kg bil......Wink....stå pikk
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Arne Lie View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Arne Lie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 desember 2007 at 00:04
Star vil tro en kjøretur booster modellarbeidet en smule da...
mvh
Arne L
Arne L

HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet.
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 desember 2007 at 00:07
Jævla penisforlengerWink 
 
Vi kan jo se hvem som broooooooooooooooooomer best når CE lappen er i boks...
 
Men på fart har jeg kanskje ikke så mye jeg skulle ha sagtLOL
 
 
 


Edited by Andreas - 23 desember 2007 at 00:15
Hilsen Andreas.   
Back to Top
hakhe View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 30 desember 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 86
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hakhe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 januar 2008 at 19:24

Kjøpte meg en litt forsinket julegave i år, følte at jeg måtte poste den her siden jeg er så glad for å få en sånn modell i hus! Dette er da som dere alle ser NSB BM 69 D, 3 delt sett. og har nr 69080.

 
Fikk denne til en røverpris hos Amundsen Hobby. Antageligvis den modellen i samlingen jeg kommer til å verdsette mest!


Edited by hakhe - 01 januar 2008 at 19:26
Alt går ann, det bare tar litt lenger tid og koster litt mere penger.
Back to Top
Arne Lie View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Arne Lie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 januar 2008 at 20:30
Clap Gratulerer! Et tilbud man ikke kunne avslå rett og slett. En fin lokaltogsmodell du får mye moro med.
mvh
Arne L
Arne L

HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.