MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Stjernene
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Stjernene

 Post Reply Post Reply
Author
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Stjernene
    Posted: 20 desember 2007 at 09:30
Enda mer mas fra meg: Hvorfor har noen stjerner av ulik mengde over sin avatar, mens jeg for eksempel har fått MJF-logoen? Det virker som ingen av de som drifter forumet har MJF-logoen. Er de da ikke medlem til tross for at dette er et MJF-forum?
Svein S
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 desember 2007 at 13:01
Jeg tror du får stjerner etter hvor mye du skriver. Jo flere innlegg, jo flere stjerner.
Hva det skal være godt for? Tja, si det.
MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 desember 2007 at 14:03
Som nykommer settes man opp med en stjerne. Etter 40 innlegg går man over til 2 stjerner og etter 100 innlegg til 3 stjerner.
 
Grunnen til at styremedlemmer, moderatorer og nettgruppen ikke har vært vist som medlem skyldes at ingen har gått inn og endret dette i oppsettet etter at de kategoriene ble opprettet.
 
Men siden det nå dukket opp spørsmål om det så spanderte jeg to minutter på å endre det oppsettetSmile
 
Eirik
 
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 desember 2007 at 14:45
Ok. Så systemet er at MJF-medlemmer markeres som det, mens andre da heretter får stjerner etter aktivitet?
Svein S
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 desember 2007 at 15:09
Originally posted by ses ses wrote:

Ok. Så systemet er at MJF-medlemmer markeres som det, mens andre da heretter får stjerner etter aktivitet?
 
Korrekt.
 
Det var ikke meg som satte opp forumet ved oppstart. Egentlig kunne jeg tenkt meg et system hvor brukerene fikk titler etter stigende rang i jernbanesystemet etter hvert som de skrev fler og fler innlegg, men det vil bli en uhorvelig mengde grupper å holde styringen på, så det enkleste hadde vært å kutte ut stjernene helt og bare skille mellom medlem og ikke medlem (FREMO og andre titler i forbindelse med styre/webgruppe kommer litt ved siden av dette)
 
Eirik
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 desember 2007 at 15:34
Hva er forskjell på "Moderatorgruppen" og "Nettgruppen"?
Svein S
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 desember 2007 at 16:09
Originally posted by ses ses wrote:

Hva er forskjell på "Moderatorgruppen" og "Nettgruppen"?
Nettgruppen er de MjF medlemmer som tilbringer fritiden med å utvikle hele www.mjf.no. Med andre ord de som har peiling på data og nettsteddrift.
 
Moderatorgruppen er bare de som har kontroll med forumet og tilatelse til å gripe inn og redigere innlegg/tråder om noe skulle gå for langt eller være for mye i strid med retningslinjene for bruk (hvilket sjelden er noe problemSmile)
 
Eirik
 
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 desember 2007 at 02:45
Hvem er i moderatorgruppen?
Svein S
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 desember 2007 at 04:58
Originally posted by ses ses wrote:

Hvem er i moderatorgruppen?
Dag Cato Skaarvik og undertegnede.
 
 
Eirik
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.