Nytt hobbyrom! |
Post Reply |
Author | |
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 november 2007 at 10:32 |
Da har jeg idag gått til inkjøp av nytt hobbyrom (med tillhørende hus).
Blir ikke dette bra??? |
|
Modellhilsen
Claes |
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ahhh.... Nice! Vi venter i spenning på hva du får ut av dette.
|
|
Claes Lislerud
Redaksjon MJ-bladet Joined: 08 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 786 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dere får nok vente en stund ja. Vi får ikke overta huset før i slutten av januar.
|
|
Modellhilsen
Claes |
|
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gratulerer. Ikke like sentralt kanskje?
|
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
Claes Lislerud
Post Options
Thanks(0)
|
Takk Dag Cato.
Ikke fullt så sentralt som tidligere men kun 2 min gange fra terminalbygningen på Bodø lufthavn. Får vel en 10-15 min å gå ned til sentrum. Edited by Claes Lislerud - 16 november 2007 at 09:02 |
|
Modellhilsen
Claes |
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Claes
Det er jo greit med kort vei på jobben . Har sjøl bodd i "nytt" hus i Sarpsborg det siste året. Kjelleren har fått utallige strøk hvit maling på vegger og tak slik at det blir et bra utgangspunkt for MJ i "gutterommet". I tillegg ble det plass til en kjellerstue for felles benyttelse med resten av familien (fruen). Jeg må nok fintegne noen flere detaljer på anlegget mitt som f.eks. sporbrudd for togdetektering, men snart er det klart for montering av de første treprofilene for nivå 0 på det nye anlegget mitt. Hvor stort er kjellerrommet som du har tenkt å bruke til MJ ? |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Ove I Hagen
Medlem i MJF Joined: 06 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 40 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja det er noen som har det. ;-)
For tiden har jeg nok med anleggsbygging på oppdrag, restaurering av gammelt myntanlegg og rydding av boden Puh. ...
Så kan jeg begynne å tenke på prosjekter jeg har på hylla og i skallen :-)
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |