MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Hornby - forhandlere i Norge?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hornby - forhandlere i Norge?

 Post Reply Post Reply
Author
autowern View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 18 oktober 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 31
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote autowern Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hornby - forhandlere i Norge?
    Posted: 07 november 2007 at 10:29
Noen som kjenner til om det eksisterer forhandlere i Norge på produkter fra Hornby?. Har søkt rundt og letet hardt og lenge, men ikke funnet noen så langt.
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 november 2007 at 10:37
Hei!
 
Dersom jeg ikke tar helt feil, tror jeg NMJ er oppført som norsk agent for Hornby. -Jeg har dog ikke registrert at NMJs forretning fører noen Hornby-produkter.
 
Dersom du opplever at disse produktene er vansklige, eller umulige å få fatt i i Norge, bør du vurdere å handle gjennom noen av de britiske nettbutikkene. Selv kan jeg anbefale Hattons som pålitlig, rimelig og rask.
 
Hornby var forøvrig min inngangsportal til denne hobbyen, og nå er det sønnen min som kjører med mine gamle Hornby-, Bachmann- og Airfix-tog. Nye britiske produkter kjøper jeg enten når jeg er på tur på de britiske øyer, eller over internett.
Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,043 seconds.