lokverksted i H0 |
Post Reply ![]() |
Author | |
vetle1 ![]() Veteran ![]() Joined: 20 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 oktober 2007 at 20:55 |
Hei
Jeg planlegger å ha et verksted på anlegget.
Er det noen som vet om noen som selger plater med vinduer og plater med murstein som ligner på et av mantenas verksteder helst sunland eller grorud?
Jeg trenger også plater med dører som på grorud eller sundland.
Takker for svar på forhånd.
Edited by vetle1 - 26 oktober 2007 at 21:16 |
|
Norsk, H0, likestrøm,1960, 1970, 1990-2006
Dovrebanen, Hovedbanen, Arendalsbanen, Sørlandsbanen mvh Vetle Forumet smalspor avd. Arendal |
|
![]() |
|
TeVe ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 08 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 610 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du bilder å laste opp som viser bygningene så ville det sikkert hjelpe til å identifisere mulige byggematerialer.
|
|
![]() |
|
vetle1 ![]() Veteran ![]() Joined: 20 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 169 |
Her er noen linker: Grorud
Hamar
Edited by vetle1 - 03 november 2007 at 21:05 |
|
Dovrebanen, Hovedbanen, Arendalsbanen, Sørlandsbanen mvh Vetle Forumet smalspor avd. Arendal |
|
![]() |
|
Jeg har lett lenge etter skikkelige bilder, men jeg finner ingen bortsett fra de som er i innlegget over. Noen som har noen bilder av verksteder på grorud, sunland eller andre verksteder? Noen som har noen tips til byggematerialer som har sett verksteder på sunland eller grorud?vil denne murveggen passe: http://www.k49.no/shopcu/index.php?act=viewProd&productId=2?
|
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |