MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - El 2001 i Ski
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

El 2001 i Ski

 Post Reply Post Reply
Author
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: El 2001 i Ski
    Posted: 20 oktober 2007 at 09:25
Jeg kan ikke helt huske når jeg tok disse. Det var en dag jeg kom gående fra skolen og med et så profilen av teakvognene i solskinnet. Jeg løp og fikk knipset endel. Dette var et tog for skoleelever og etter å ha droppet av noen klasser kjørte det videre innover mot byen.





Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 oktober 2007 at 17:43
Tror det har vært brukt i filminspilleng eller noe. For en ukes tid siden eller no slikt. Så noe i ØB om saken, men husker ikke helt hva. 
Tut, tut.
Back to Top
LarsR View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 12 mars 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LarsR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 oktober 2007 at 20:53

EL1, ble for over en uke siden benyttet i et chartertog i Ski.

Jeg var tilfeldigvis i Oslo-området, og tok derfor turen til Alna hp. for å sette skapningen på linsa Smile
 
Edit: Måtte fjerne navnet på oppdragsgiver, ettersom jeg plutselig ble så usikker.
 


Edited by LarsR - 20 oktober 2007 at 20:56
Mvh LarsR
NSB Nordlandsbanen 1958 - 2010
Back to Top
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 oktober 2007 at 19:54
Originally posted by LarsR LarsR wrote:

EL1, ble for over en uke siden benyttet i et chartertog i Ski.

Jeg var tilfeldigvis i Oslo-området, og tok derfor turen til Alna hp. for å sette skapningen på linsa Smile
 
Edit: Måtte fjerne navnet på oppdragsgiver, ettersom jeg plutselig ble så usikker.
 
 
Toget gikk mandag og onsdag den aktuelle uka. Personførende på strekningen Vevelstad-Ski-Tomter-Ski-Tomter-Ski. Med stopp på Kråkstad begge veier på begge turene. Der var det teater av noe slag. Jeg mener oppdragsgiver var Ski kommune, og opplegget het noe sånt som Kulturskolesekken. Det var i hvert fall skoleelever som ble fraktet, og som deltok i teaterforestillingen.
 
Back to Top
mattis94gutt View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 22 januar 2013
Location: Akershus
Status: Offline
Points: 102
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mattis94gutt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mars 2014 at 17:11
Jeg var med på den togturen.
Proud to be a nerd.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,059 seconds.