MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Gjennåpning av Norsk MJ forum
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Gjennåpning av Norsk MJ forum

 Post Reply Post Reply
Author
Formann MJF View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 07 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Formann MJF Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Gjennåpning av Norsk MJ forum
    Posted: 07 november 2004 at 23:47
Svein Martin Holt og undertegnede har i kveld hatt en lang, hyggelig og fruktbar samtale omkring driften av Norsk MJ forum.

Vi er i denne samtale kommet frem til at S.M. Holt overtar ansvaret for Norsk MJ forum i tiden fremover slik at denne på nytt kan åpnes for brukere.
Norsk MJ forum vil derfor være i drift umiddelbart.

Jeg ber nå om at de impliserte parter kan respektere dette valget og vise hverandre respekt for at det finnes forskjellige meninger omkring temaet og derfor legge stridsøksene til side.
Da jeg har lest de fleste innleggene de siste dagene opplever jeg at det er mange spekulasjoner ute blant bidragsytere, jeg ber dere derfor nå om og forholde dere til fakta og legge spekulasjonene til side.

Jeg håper også at alle har forståelse for at frivillig foreningsarbeid kan ta mye av enkeltmenneskers fritid og at dette verdsettes på en slik måte at impliserte parter kan leve videre med at denne prosessen har tatt litt tid.

Lykke til videre.


Med hilsen
Formann MJF
Morten Nordby

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,043 seconds.