MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Smussing av byggninger
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Smussing av byggninger

 Post Reply Post Reply
Author
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Smussing av byggninger
    Posted: 06 september 2007 at 04:10
Hei!
 
Jeg har sett mye bra smussing av bla. byggninger, men ikke noe som overgår dette her. Man blir jo fristet til å tro at dette er "storskala", men det er faktisk H0!!
 
Veldig bra og troverdig!
Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 september 2007 at 17:00
Oj, virkelig imponerende hva noen får til. Sikkert ikke vanskelig akkurat, men krever nok masse tålmodighet... jeg merket meg at mannen ved bilen var "sminket" med øyne og makrert munn, første gang jeg har sett det tror jeg!
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Snikkaren View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 11 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Snikkaren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 september 2007 at 17:45
Veldig bra utført den nedsmussinga. Kan kanskje bli litt mye av det men det skaper jo mer liv i miljøet kan man jo se. Mange ideer å hente her til eget anlegg. Men det vil nok begrense seg til industri o.l. Bolighus vil vel sjelden fremstå som møkkete...Wink Bilparken kan jo variere ang. nedsmussing, men de fleste prøver vel å ha bilen(e) sin(e) rene...Ermm
Anleggsmaskiner kan være godt nedsmusset, og lastebiler kan også få litt skitt... Jernbanen er jo også ett stort kapittel. Men alt er opp til hva enn selv vil....Wink
 
Fant sida til Pelle Søeborg, der er det mange flotte smusse-detaljer...
 
Ove


Edited by Snikkaren - 06 september 2007 at 19:12
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Back to Top
Mr. Märklin View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 01 september 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 63
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Märklin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 september 2007 at 20:59
Whow! UtroligLOL.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.