MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Sandnes stasjon som FREMOdul
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Sandnes stasjon som FREMOdul

 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 11>
Author
 Rating: Topic Rating: 2 Votes, Average 5,00  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 september 2010 at 18:48
Originally posted by Claes Lislerud Claes Lislerud wrote:

Maler du svillene i en sånn mørkebrungrå farge først?

Hei Claes!
Nei, de har orginalfargen frem til siste finish.
Det er "Flat Earth" fargen som gjør svillene brungrå.


Edited by jevistad - 26 september 2010 at 18:49
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 oktober 2010 at 21:19
9. oktober 2010
eller
 
Edit: Rettet dato


Edited by jevistad - 09 oktober 2010 at 21:59
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 oktober 2010 at 21:26
Ahh! Operativ dverg?! i tilknytning til operativ sporsperre!
Svein S
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 oktober 2010 at 21:52


Jeg er litt usikker på om jeg ville kjørt over den sporvekselen selv om dvergsignalet viser klart for skifting. Burde det kanskje vært et dvergsignal for hvert av sidesporene?

Edited by KjellAn - 09 oktober 2010 at 21:54
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
øystein lb View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 august 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 378
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote øystein lb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 oktober 2010 at 22:02
Svein, vi må vell få Jon Einar opp til trondheim når Vindheim skal til pers med dverger. Der er det noen!
Blogg: http://nesttunrailway.wordpress.com/

Epost: oysteinlb(krøllalfa)gmail.com

Tron
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 oktober 2010 at 22:15
Originally posted by KjellAn KjellAn wrote:



Jeg er litt usikker på om jeg ville kjørt over den sporvekselen selv om dvergsignalet viser klart for skifting. Burde det kanskje vært et dvergsignal for hvert av sidesporene?
Det er nok mye som burde vært annerledes på norske jernbanerLOL
Men på Sandnes er det bare en dverg på dette stedet, og danner vel grensa mellom skifteområdet og togsporene.
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 oktober 2010 at 22:20
Originally posted by ses ses wrote:

Ahh! Operativ dverg?! i tilknytning til operativ sporsperre!
Ja, foreløpig kun i avhengighet til stillingen på vekselen inn til skiftetomta.
Altså vekselen som ligger utenfor høyre billedkant
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 oktober 2010 at 22:42
Men operativ dverg er vel noe helt nytt? Mener jeg spurte deg om dette tidligere, og da sa du at de var bare til pynt.
Svein S
Back to Top
-TUR- View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 278
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -TUR- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 oktober 2010 at 22:46
Originally posted by ses ses wrote:

Men operativ dverg er vel noe helt nytt? Mener jeg spurte deg om dette tidligere, og da sa du at de var bare til pynt.


Ikke umulig Svein, og det er sånne små spørsmål / antydninger mv. som skal til for å sette "griller i hodet" til Dr.JEVistad, så er han i gang på neste prosjekt Wink
-TUR-

Tore Urvik
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 oktober 2010 at 23:03
Originally posted by ses ses wrote:

Men operativ dverg er vel noe helt nytt? Mener jeg spurte deg om dette tidligere, og da sa du at de var bare til pynt.
De dvergene som er avbildet tidligere er nok bare til pynt, men jeg kjøpte et par danske dvergsignaler som vil bli benyttet for å markere grensen mellom skiftetomt og togsporene i hver ende av stasjonen.
Det er noe lavere og annerledes enn de norske, men signalbildet er det samme og signalet er satt opp først og fremst for å være informative for personalet på skiftetomta under trafikkspill.
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 oktober 2010 at 01:39
Originally posted by ses ses wrote:

Men operativ dverg er vel noe helt nytt? Mener jeg spurte deg om dette tidligere, og da sa du at de var bare til pynt.
Jeg er ikke 100% sikker på hvor langt elektroavdelingen har kommet, men du skal ikke se helt bort fra at det dukker opp operative dvergsignaler på Steinsnes og på treffet i Nederland til uka... Siste ryktet jeg hørte var dessverre at en av tre "Hobbytrain"dverger så ut til å være defekt, men er de to andre operative så er det håp Smile
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
Stig Roald View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 05 november 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stig Roald Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 januar 2011 at 21:13
Er denne modellen ferdig å står til utstilling nå??
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 januar 2011 at 22:51
Den er ikke helt ferdig enda, men vil med stor sannsynlighet bli plassert i utstillingen i løpet av våren/sommeren.
Det står litt på montasjeløsningen i utstillingslokalet også.


Edited by jevistad - 20 januar 2011 at 22:52
Back to Top
LokoJon View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 12 mars 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LokoJon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 januar 2011 at 22:05
9. september 2010
Bortsett fra KL-opplegg er utkjør nord ferdig.
[/QUOTE]

Hei !

Til høyre i bildet har du laget noen flotte busker, hvordan har du gått frem for å få det resultatet ?
Jeg må få lov til å kommentere hvilket utrolig flott arbeide du gjør, jeg blir målløs når jeg ser dine bilder....Shocked
 
Er det mulig å se disse modulene "live" i den nærmeste fremtid ?
Er ofte i Sandnes, men holder til på Skedsmo utenfor Oslo.
Hilsen fra

LokoJon

- Besøk oss på Facebook: Jonsdalen & Omegn

- Lag din sporplan med Anyrail.com - Enkelt og bra !
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 januar 2011 at 23:10
Originally posted by LokoJon LokoJon wrote:

 

Hei !

Til høyre i bildet har du laget noen flotte busker, hvordan har du gått frem for å få det resultatet ?
 
Det er mørk brun kardet ull som er formet til(Fåes kjøpt på Panduro tror jeg) og drysset over med Woodland Conifer Green coarse turf, siden det skal forestille buskfuru 
...
Quote Er det mulig å se disse modulene "live" i den nærmeste fremtid ?
Er ofte i Sandnes, men holder til på Skedsmo utenfor Oslo.
Vi er på Vitensenterets verksted i Sandnes stort sett hver torsdag, send en PM hvis du tenker å stikke innom.
Velkommen skal du være!
Back to Top
Snikkaren View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 11 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Snikkaren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 februar 2011 at 17:32
Tok en tur innom igjen, og det var riktig så hyggelig.
For å rekrutere nye MJ'ere, tok jeg med sønnen min,
 som knipsa noen bilder av modul og model...
Kan bare si han var helt i hundre på vegen hjem......Big smile


Midtstøl traileren måtte også få seg en tur til Sandnes.







Traktorstallen


Hectorrail


En annen kjent modul...


Og Terje, har ikke glemt hva du spurte om "ett" par ganger... Wink Søndag!Smile


Edited by Snikkaren - 04 februar 2011 at 18:11
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Back to Top
Øyvind Ø. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 08 juli 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 156
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Øyvind Ø. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 februar 2011 at 19:14
Tøft med Midtstøl på Elveplassen.
Mvh Øyvind

Reinspikka Norsk mæ ymse avvik.......?
Back to Top
Rallær´n View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 20 januar 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rallær´n Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 februar 2011 at 22:41
Hei til alle som er på dette forumet!
 
For det første må jeg bukke veeeldig dyyypt og leeenge! Jeg beundrer alle dere der ute som har sansen for detaljer, og det er ikke bare selve detaljene som en lokfører eller banearbeider ønsker i selve modellen, men her er det å skalere Sandnes stasjon ned til skalariktig målestokk med god vekt på å etterligne 1:1 forbildet!!Clap
 
Jeg skal tilstå, -her og nå, -at jeg er komplett ny i modelljernbaneverdenen men har hatt et lite nybegynnersett for flere tiår siden.... Meldte meg inn i MJF her om dagen og legger nå inn et innspill.
 
Jeg er overbeigeistret for alle de flotte sporvekslene som er vist, og jeg har lyst til å prøve meg å lage en enkel sporveksel, dvs vanlig type f.eks 1:9 R=500m eller noe i den retningen.
 
Hva slags verktøy MÅ jeg ha av: filer, lærer og tegningsgrunnlag, svilletype, skinnetype osv?
 
Jeg har begrenset plass, så jeg vurderer muligheten å prøve fremo-modulbygging utover. Har lyst til å lage en enkel to-spoet stasjon med et sidespor med riktige lyssignaler (men dette får komme etter at jeg har avlagt fagprøven for bygging av sporveksel...Thumbs Down
 
Finnes det en "læremester" der ute som kan skifte meg inn på riktig spor?
 
 
Bjørn K.
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 februar 2011 at 18:12
Hei
 
Du trenger strengt tatt bare et nålefilsett fra fra f.eks. Clas Ohlson, printkortsviller eller 2x3mm trelister og en sporvekseltegning.
Etterhver finner du ut at det kan være kjekt med noen hjelpemidler herfra f.eks.
Jeg ville ikke uten videre gått for alle jiggene de tilbyr, da amerikanske veksler har en litt annen geometri enn europeiske.
PCB-sviller kan bestilles (på faksLOL) herfra.
 
Bjørn Runar Larsen har laget en byggebeskrivelse for sporveksel:
Du finner også mye nyttig info her:
Back to Top
Steinar Snøtun View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 22 september 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steinar Snøtun Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 februar 2011 at 19:26
Det er er ikke ofte nybegynnere sikter mot selvbygde sporveksler, så det skal bli spennende å se hva du får til. Læremestre finnes, det kommer an på hvor langt unna du bor en av de.

Det finnes litt forskjellige måter å bygge vekslene på, og det er i hovedsak hvordan man beveger tungene, og om disse er hengslet eller ikke. Noen bruker kun noen få printsviller for å binde sammen en sporveksel, og tresviller til resten,  mens vi bruker kun printsviller under hele sporvekslen.

De siste sporvekslene bygget av medlemmer fra Skaarerbanens venner har brukt sviller av 1mm glassfiberprintplater kjøpt hos Elfa, og kuttet disse opp på Proxxon bordsag med kappeskive (prøv ikke med sagblad, det er ødelagt før du er halveis igjennom første kuttet). Helt klart en jobb som egner seg å gjøre ute. De ferdigkappede printsvillene fra England er litt for brede for norske forhold, de er beregnet til 00 - 1/76, men fullt brukbare. En fordel med de hjemmekappede (synes jeg) er at svillene ikke blir like brede.

En nøye bygget og justert sporveksel fungerer mye bedre enn noen av de ferdigkjøpte, og ser dessuten mye bedre ut. Det finnes etsede underlagsplater i nysølv til 1:7 vanlig veksel og til treveis. På denne platen er det også deler til å lage loddstol og omkaster (tror jeg det heter). Slike ble montert på Thorshaug før turen til Zuidbroek. Men tok noen bilder av de?
Steinar
Back to Top
AT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 21 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote AT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 februar 2011 at 20:02
Sitat:
"Jeg ville ikke uten videre gått for alle jiggene de tilbyr, da amerikanske veksler har en litt annen geometri enn europeiske."
 
 
Kva er forskjellen? Skal det mykje til for å "fornorske" vekslene?
Det er ein enkel begynnelse å printe ut ferdige maler som underlag til å lodde veksler etter.
AT
Back to Top
Stian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 04 januar 2007
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 1451
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 februar 2011 at 20:16
Det å lodde veksler høres utrolig gøy ut! det må nesten prøvesSmile
Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 februar 2011 at 21:12
Originally posted by AT AT wrote:

Sitat:
"Jeg ville ikke uten videre gått for alle jiggene de tilbyr, da amerikanske veksler har en litt annen geometri enn europeiske."
 
 
Kva er forskjellen? Skal det mykje til for å "fornorske" vekslene?
Det er ein enkel begynnelse å printe ut ferdige maler som underlag til å lodde veksler etter.
Jeg tenkte helst på disse f.eks. som jo koster noen kroner, og som da ikke blir riktige allikevel.
Nå er jo dette helt opp til hvor nøye man vil være.Smile
Å bruke papirmaler går helt fint.
 
Forskjellen:
 
Amerikanske veksler har tydeligvis mye kortere kurve (mindre radius) i avviket enn europeiske, slik at når du bruker f.eks. en filejigg for #9 veksler så blir ikke det filte partiene på tungene lange nok.
Bygger man derimot en 1:7 veksel og filer tungene med en #9 jigg så går det bra, men man må jo ha en ekstra jigg da for filing av kryss-spissen.
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 februar 2011 at 23:37
Den enkleste og billigste jiggen er en porøs plate som underlag, en skalariktig tegning av ønsket veksel (1:7 finnes på min hjemmeside) og knappenåler. Knappenålene brukes til alt fra å plassere og holde svillene på plass inntil de er forankret i skinnene, og til å plassere skinnene riktig inntil de er forankret i svillene. Bildet nedenfor viser prinsippet, dog med sporkryss primært, men metoden er det samme.
Bildet viser også et(par) viktig(e) verkøty, nemlig skinnelæret (NMRAs "inni" den røde tangen øverst, og to tri-pods fra RailCraft/Micro Engeneering liggende til venstre for plata) som er viktig for å holde korrekt sporvidde og avstander mellom tvangskinner og skinne o.l.


Svein S
Back to Top
Rallær´n View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 20 januar 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rallær´n Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 februar 2011 at 22:25
Hei til alle!
Ut fra mitt stille rop om å komme igang ved å sikre meg passende redskaper så takker jeg for de innlegg som kom etter min første og innledende start! Jeg må spørre:
Er dere alle gullsmeder til daglig, for deretter å gå over til noe grovere saker på kveldstid..??? Jeg har vært inne på hjemmesidene til et par av de oppgitte adressene og det er nydelige saker!
 
Ære og berømmelse utdeles til alle som gir av seg selv for dette fagfeltet! (vil jeg kalle det) Mye kreativitet og synspunkter dukker opp og det er jo det som er moro og kan broderes videre på!
 
Den svillesaga, - hvem selger den? Er det Clas Ohlson eller Biltema eller andre? Jeg trenger vel en loddebolt med tinn og flussmiddel også. Hva med wattstyrken på loddebolten? Loddespisser?
 
...som ny kan jeg vel fortsette i en lang evighet, men jeg tar dette i etapper! Må også ta en tur på et fremotreff også for å få mye mer kjøtt på benet!
 
Hilsen Bjørn K
...stum av beundring for den lille, - store FREMOverden...Smile
 
 
Bjørn K.
Back to Top
MY1201 View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 08 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MY1201 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 februar 2011 at 22:51
Originally posted by Rallær´n Rallær´n wrote:

Hei til alle!
 Den svillesaga, - hvem selger den? Er det Clas Ohlson eller Biltema eller andre?  
 
Hobby Train i Drammen har Proxxon, husker ikke om de har saga. Bauhaus har og Proxxon.
Magne H.L.

Norsk, dansk og det som er artig.
Back to Top
øystein lb View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 august 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 378
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote øystein lb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 februar 2011 at 23:04
Originally posted by ses ses wrote:

.


Har du endelig begynt med den store veksle(ne) på vindheim! Det er sefølgelig verdens mest overplanlagte klubb anlegg det er snakk om. TMJK! Vindheim er en av nøkkel stasjonene på anlegget. For lesere av MJ bladet er anlegget ikke noe nytt, det er nøye dokumentert for leseren, ingen detalj for liten til og ikke bli skrevet om!
Blogg: http://nesttunrailway.wordpress.com/

Epost: oysteinlb(krøllalfa)gmail.com

Tron
Back to Top
OleBinders View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 05 februar 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote OleBinders Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 februar 2011 at 22:25

Det var stiligt å sjå denne og dei andre modulane du utstilte på FREMO, utruleg detaljert.

Sandnes er vel nesten ferdig nå?

Klarer du ikke fikse det med gaffateip, har du ikke brukt nok
Mvh Ole Anders Hetland
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 februar 2011 at 23:26
Originally posted by OleBinders OleBinders wrote:

...Sandnes er vel nesten ferdig nå?

Joda, det nærmer seg.
Godshus, Egglaget, brua i brugata og ikke minst 12 stk åk av varierende lengde.
I tillegg kommer grusing av containerspor og bygging Linjegodsbygget.
Back to Top
Claes Lislerud View Drop Down
Redaksjon MJ-bladet
Redaksjon MJ-bladet


Joined: 08 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 786
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Claes Lislerud Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 februar 2011 at 17:56
Disse tripodene fra Micro Enginering. Hvilken passer best til Code 75? 70 eller 83?
Modellhilsen

Claes
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.