MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Hva står på byggebordet ...Del 4
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hva står på byggebordet ...Del 4

 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Grim View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 14 juni 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 68
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Grim Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hva står på byggebordet ...Del 4
    Posted: 13 juli 2007 at 14:17
...og jeg er f€@n meg frekk nok til å starte nr. 4 også.

Yes da, hvorfor ikke? Den andre tok jo helt av så :P

Jeg for min del, driver å restaurer min slitte Lima El14. Vel restaurer og restaurer, jeg er amatør på emnet så det går mest i å finne tapte deler igjen sånn som buffere og litt sånt. Jeg klarte selvfølgelig å ødelegge noe på Di3 her om dagen også :P Jeg ødela en buffer i enden så jeg får ikke festa plogen i den, så vis noen har en til overs eller en egen-støpt en så er jeg interisert. Jeg sliter også med å feste to av trykkledningene som skal være helt ytterst ved bufferene, noen tips?
Back to Top
Yngve View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 oktober 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 305
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Yngve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 juli 2007 at 14:46
Skjer ikke så mye her. Har montert godteposen på Hectorrail loket (+vognene), fjernet koblingsholderen i front og montert en heldekkende plog.


Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Back to Top
LarsR View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 12 mars 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LarsR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 juli 2007 at 15:08