Hvor kan jeg få... |
Post Reply |
Author | |
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 mai 2007 at 17:02 |
....kjøpt gjerdenetting på 1 meters bredde . Snakker om galvanisert "stål"aktig gjerde.
Er ganske desperat at absolut ingen har det inne og ja, det sier litt når jeg poster her også for å si det sånn.
Er i Ski området, men er fleksibel for å fikse det.
Tusen takk for alle svar.
Edit: f...kom kansje i feil forum denne,...sorry! Flytt den om nødvendig...selom jeg skal ha en liten flik til litt mj lodde testing. Edited by Christian - 07 mai 2007 at 17:04 |
|
Tut, tut.
|
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tjaa regner med at du har prøvd byggmaker i Ski?
Coop Bygg på Vinterbro.
Byggmaker Ski avdeling Ås (Åsveien mellom Korsegården og grensa til Frogn)
Ellers så er jo kanskje Oslo verdt å satse på... Er det ingen som har det der hadde jeg gitt opp....
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ski bygg og Obs bygg er prøvd og jeg har ikke mulighet til å vente 2 uker på en spesialbestilling. Kansje den i Ås kan ha det.
Er ganske utrolig, jeg var i Oslo idag på Maxbo Alnabru som ikke akurat er en liten byggvare og de hadde heller ikke.
FRUSTRERENDE.
|
|
Tut, tut.
|
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det i Ås er ikke stort, men verdt forsøket.... Hvis du kjører fra Ås mot Korsegården og fortsetter mot Drøbak så finner du det på veien etter du har passert Krukegården og noen gårder...
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
trulss
Fremo og MjF medlem Joined: 07 juli 2005 Location: Norge Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prøv på Felleskjøpet!
|
|
JanT
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Post Options
Thanks(0)
|
Søk på gjerder på gulesider.no
Der dukker det opp mange gjerdeleverandører.
Lykke til!
|
|
Christian
Post Options
Thanks(0)
|
Takker for alle tips. FK hadde ikke, de hadde bare en på 30.
Litt dårlig treff på gulesider. Gunnebo osv er litt for proft for det jeg er på jakt etter. Får ta en ringerunde :)
Takk for tips!
|
|
Tut, tut.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |