Skiftetraktor treff |
Post Reply ![]() |
Author | |
SveinR ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 mai 2007 at 12:02 |
Et lokalt Skiftatraktor treff går av stabelen 1.mai.
Kan meldes om fint vær og god stemning. Som ved tidligere treff er det få som har kommet noe videre på sin traktor, men det er vel det som er en del av denne hobbyen..
Et av medlemenne hadde gått til innkjøp av en Rolls Royce og det ble diskutert internt om han fikk lov til å være med på bildene.
![]() Edited by SveinR - 01 mai 2007 at 12:07 |
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
![]() |
|
Arne Lie ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 09 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei
Dette kaller jeg å legge ut åte! Usedvanlig lekre saker dette her.
mvh
Arne L
|
|
Arne L
HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet. |
|
![]() |
|
SveinR ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Ja hadde man bare blitt ferdig med noen av dem, før man begynte på en ny
![]() Er fortsatt mange som mangler i sammlingen, som en gjerne kunne hatt. F.eks Skd220a/b, Skd213, Skd217, Skd202 og Skd225
|
|
Mvh
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1623 |
Du kan godt lage en 220a ekstra om du vil...
![]() Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
![]() |
|
Ja fordi du har vel (snart) nok med å bygge vogner?
![]() Skal bare lever inn oppsigelsen på jobben her, så blir det 220a til de som vil
![]() |
|
Mvh
|
![]() |
|
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1623 |
Å nei du... de messingvognene du sikter til har nok ikke jeg så mye med å gjøre... Har sagt jeg til nød kan tenke meg å lodde sammen en av dem bare for å forsøke
![]() Eirik
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
![]() |
|
Snikkaren ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 11 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 716 |
Jeg synes det er stygt å friste andre, med så flotte modeller, som bare har ca 10 tommeltotter.... Utifra bildet ser de utrolig flotte ut, KAN VI BARE BEGYNNE Å BESTILLE???
![]() ![]() ![]() |
|
Ove
No problem is so big or so complicated that it can't be run away from! - Charles M. Schulz |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |