MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - You`ll never walk alone...
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

You`ll never walk alone...

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: You`ll never walk alone...
    Posted: 11 april 2007 at 22:57

Jeg lar bilde tale for seg selv....mansjester rovers (eller hva de nå heter) og sjelski....suger big time.....her er årets vinnere....Thumbs%20Up

 


Edited by morten.h - 11 april 2007 at 22:57
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Yngve View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 oktober 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 305
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Yngve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 april 2007 at 23:13
Må si at jeg misliker alt som har med Unaitid og Chelski å gjøre, men jeg syns ikke at leverbassenget er stort bedre... Tongue riktignok litt mindre usympatiske spillere.




Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 april 2007 at 23:15
Speila du kjøpte av meg ble nettopp satt opp i pris med tilbakevirkende kraftLOL
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
MagneH View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MagneH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 april 2007 at 23:23
mvh Magne H (ECoS II, Märklin C)

Bruk pengene mens du har dem. Når de er borte, er det for sent.
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 april 2007 at 23:26
Originally posted by MagneH MagneH wrote:

http://en.wikipedia.org/wiki/You"ll_Never_Walk_Alone_(song)
 
 
RÆVVA Wikipedia......ikke hørt om Gerry and the pacemakers.....Smile
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
MagneH View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MagneH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 april 2007 at 10:43

Liker visst ikke koblinger med apostrof og parentes. Prøv med å rette i adresselinja etter å ha klikket linken, sånn at slutten blir slik:

You"ll_Never_Walk_Alone_(song)

mvh Magne H (ECoS II, Märklin C)

Bruk pengene mens du har dem. Når de er borte, er det for sent.
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 mai 2007 at 23:27
Det var jo nesten ikke spennende....klar ENVEISKJØRING...one down,one crappy team to go...
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 mai 2007 at 11:51
Vel, I"d rather walk alone, men tross alt bedre enn Chealski.
 
Man. City!!!!!
Tut, tut.
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 mai 2007 at 15:55
Originally posted by Christian Christian wrote:

Vel, I"d rather walk alone, men tross alt bedre enn Chealski.
 
Man. City!!!!!
 
Så lenge du ikke sympatiserer med det andre laget fra Manchester (husker ikke navnet) har du min respekt........bare så synd at vi møter Milan i finalenWink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 mai 2007 at 23:17
Jaggu ble det ikke de røde mot fettlugg laget milan igjen.....Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mai 2007 at 00:08
Gory, gory man united.
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 mai 2007 at 17:54
I dag er den store dagen......begynner å bli nervøs....litt under 3 timer igjen til Milan skal få juling....(forhåpentligvis)Wink......
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Yngve View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 oktober 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 305
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Yngve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 mai 2007 at 22:33
Det ser ikke bra ut dette her Morten! Håper ikke dette fører til noen dyp depresjon som fører til en lengre byggestans......Tongue
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Back to Top
Snikkaren View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 11 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Snikkaren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 mai 2007 at 22:49

Sad but true...

Får sitere Drillo: Sjelden at resultatene er rettferdige....
 
Ove
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 mai 2007 at 23:03
Blir mye trøste bygging fremover.....
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 april 2008 at 23:32
For å flytte denne tråden 6 sider frem....må jeg bare si at....Arsenal er ett jævla søpple lag og fikk som fortjent...bortsett fra det, er dommeren alltid homoLOL......neste lag som blir grusa er Chelski........
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Snikkaren View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 11 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Snikkaren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 april 2008 at 17:14

ClapClapClap

Chelski, og dertetter Ferguson Utd.....
 
 
Hinkua ajaksi Hyypia
Viva por Torres
Whoopee for Gerrard
Hurra van Babel
 
Big%20smileve
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Back to Top
aha View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 254
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote aha Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 april 2008 at 17:32
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

For å flytte denne tråden 6 sider frem....må jeg bare si at....Arsenal er ett jævla søpple lag og fikk som fortjent...bortsett fra det, er dommeren alltid homoLOL......neste lag som blir grusa er Chelski........
 
Rolig nå! For meg er MJ verdenen snart den eneste fotballfrie sonen jeg har så ikke ta helt av nå da gutter! Evil%20Smile
 
Mvh.
ArneWacko
 
 
- Gi ungdommen en flaske brennevin før idretten tar dem.....!
Per Inge Torkelsen
 
 
 
Back to Top
asai View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 september 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 254
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote asai Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 april 2008 at 17:38
Originally posted by aha aha wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

For å flytte denne tråden 6 sider frem....må jeg bare si at....Arsenal er ett jævla søpple lag og fikk som fortjent...bortsett fra det, er dommeren alltid homoLOL......neste lag som blir grusa er Chelski........
 
Rolig nå! For meg er MJ verdenen snart den eneste fotballfrie sonen jeg har så ikke ta helt av nå da gutter! Evil%20Smile
 
Mvh.
ArneWacko
 
 
- Gi ungdommen en flaske brennevin før idretten tar dem.....!
Per Inge Torkelsen
 
 
 

Har blitt litt lite fotball i det siste. Så faktisk bare 2 omgang sist onsdag, og gløttet såvidt på kampen lørdag mens jeg bygget på hjemmeanlegget. Men etter resultatet sist onsdag og siden kampen skulle gå på Anfield, tenkte jeg at i dag får MJ"en ligge og se litt fotball.
Å hvilken kamp det ble!! Helt utrolig spennende.
Tror nesten du Arne også hadde blitt litt revet med i den kampen. Smile
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 april 2008 at 22:24
Originally posted by aha aha wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

For å flytte denne tråden 6 sider frem....må jeg bare si at....Arsenal er ett jævla søpple lag og fikk som fortjent...bortsett fra det, er dommeren alltid homoLOL......neste lag som blir grusa er Chelski........
 
Rolig nå! For meg er MJ verdenen snart den eneste fotballfrie sonen jeg har så ikke ta helt av nå da gutter! Evil%20Smile
 
Mvh.
ArneWacko
 
 
- Gi ungdommen en flaske brennevin før idretten tar dem.....!
Per Inge Torkelsen
 
 
 
 
.....du må ikke lese denne tråden, det er lov å la være...Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2008 at 00:20
 Tenkte jeg skulle legge ut John Arne Riise for salg på Finn.no i morgen.....utropspris kr. 1......selges helst til et "unter slechtes liga" lag type Oklungen F.C. eller lignende.......Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
kness View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 719
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kness Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2008 at 01:39
Kroner 1,-...? Var ikke det den samme summen mora gikk for på Torsdagsklubben til Gjertsen/Jespersen & co.?Wink
 
Hilsen  Kjetil
Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2008 at 12:51
Morten, du er åpenbart en medgangssupporter - som nå lar Riise "walk alone"! Neiognei ...
Back to Top
Ørjan View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 06 november 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 818
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ørjan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2008 at 21:08
Riise skal aldri "walk alone"!!!!!Angry
En gang Liverpool, alltid Liverpool!!


Edited by Ørjan - 23 april 2008 at 21:08
Mvh
Ørjan Utne
Kor går toget idag??
Back to Top
Strømmen View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 29 oktober 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Strømmen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2008 at 22:33
Og selvfølgelig slår vi Chelsea i returkampen.. Noen som helst tvil om det ?
Steinar
Back to Top
aha View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 254
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote aha Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2008 at 22:34
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

 Tenkte jeg skulle legge ut John Arne Riise for salg på Finn.no i morgen.....utropspris kr. 1......selges helst til et "unter slechtes liga" lag type Oklungen F.C. eller lignende.......Wink
 
Min yngste "superhelt" står klar til å ta over så snart du har fått solgt unna Morten Wink
 
Arne
 
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2008 at 22:42
Originally posted by Henning L Henning L wrote:

Morten, du er åpenbart en medgangssupporter - som nå lar Riise "walk alone"! Neiognei ...
                             ...å langt i fra.....jeg forlanger derimot at alle spillerne blør for skjorta og Riise har ikke gjordt det på driiit lenge.....få"n vekk og kjøp noe som holder bedre klasse....ferdisnakkaWink
 
 
EDIT: såpass må man kreve av "guttunger" som tjener to årslønner(eller mer) i uka!


Edited by morten.h - 23 april 2008 at 22:45
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2008 at 22:51
Originally posted by kness kness wrote:

Kroner 1,-...? Var ikke det den samme summen mora gikk for på Torsdagsklubben til Gjertsen/Jespersen & co.?Wink
 
Hilsen  Kjetil
....i så fall ble hun solgt til overprisLOL
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 april 2008 at 00:28
Originally posted by aha aha wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

 Tenkte jeg skulle legge ut John Arne Riise for salg på Finn.no i morgen.....utropspris kr. 1......selges helst til et "unter slechtes liga" lag type Oklungen F.C. eller lignende.......Wink
 
Min yngste "superhelt" står klar til å ta over så snart du har fått solgt unna Morten Wink
 
Arne
 
 
han har i alle fall brukt pengene til far på noe fornuftig...helt klart en ny " Mc"sonofman"Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 april 2008 at 22:46
bare for å ha sagt det: Skjønner ikke hvorfor Mansjester rovers(eller hva f..de heter) gidder å spille seg til finalen,bare for å tape beinhardt.......Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.