MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Lange innlegg
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Lange innlegg

 Post Reply Post Reply
Author
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Lange innlegg
    Posted: 09 april 2007 at 15:10

Et spørsmål om browser (tror jeg Embarrassed)

Siden IE takket for seg i forbindelse med siste oppdatering, har jeg konvertert til Firefox, og er i det meste fornøyd med det. Det skjer imidlertid underlige ting innimellom.

F.eks. når det gjelder webloggen til morten.h.

I hovedinnlegget hans ser jeg alt fram til og med 2 bilder etter ”Absinthe”-bildet. Deretter er det kun et langt, hvitt felt til slutten av innlegget. Alle kommentarinnlegg ser ut til å være på plass.

Siden ingen andre har reagert, kan jeg jo mistenke at problemet ligger lokalt her. Er det noen som vet om det dreier seg om en innstilling e.l?

Bjørn Egil
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 april 2007 at 15:57
Jeg har samme problem med Firefox. Og når jeg sammenligner med IE, så ser jeg at det er omtrent bare halvparten av bildene som vises i FF. Mulig det er en innstilling for hvor mange bilder Firefox kan vise på en side? Jeg ser heller ikke bildene i innleggene lenger ned på siden.

Mvh Heine
Back to Top
KnuT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KnuT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 april 2007 at 19:22
Jeg har også samme problem i Firefox, men kan se hele Mortens innlegg i Opera.
hilsen KnuT

mvh

KnuT

The Peavine and Santa Fe i H0

Digitrax DCC
Back to Top
steppen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 30 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steppen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 april 2007 at 22:02
Og jeg kan slenge meg med på denne. Samme problem med Firefox 2.0.0.3, men kan se hele i IE.

Jeg har ikke reagert før fordi jeg trodde det var noe lokalt hos meg..
Mvh Stein
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 april 2007 at 22:21

Her er ett bilde for dere som ikke ser.....

 
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 april 2007 at 11:45
Jeg har både Opera og Firefox liggende. Bruker Opera til daglig, men prøvde Mortens innlegg med Firefox.
Samme feil som de andre. Første del av tråden vises, resten er borte.

MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 april 2007 at 17:41
Er det mulig å splitte innlegget om El 17 i 2 deler,og vil det da bli leselig for firefox brukere?
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.