MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Weblogg-Morten Hagen
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Weblogg-Morten Hagen

 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 24>
Author
Snikkaren View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 11 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Snikkaren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 mai 2007 at 17:39
Det er jo bare helt rått... Clap 
Regner med du har 17 av El 16, 12 av El 17, 22 av El 18 osv....WinkWinkWink
Ove
Ove

No problem is so big or so complicated that it can't be run away from!
- Charles M. Schulz
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 mai 2007 at 17:44
Originally posted by Snikkaren Snikkaren wrote:

Det er jo bare helt rått... Clap 
Regner med du har 17 av El 16, 12 av El 17, 22 av El 18 osv....WinkWinkWink
Ove
 
vel hadde det bare vært så vel.... 3 El 16 , 2 El 17 og 1 El 18 er vel nærmere sannhetenWinkWink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 mai 2007 at 18:23

Er det noen som vet om vi kommer til å få flere nummervarianter av El 16 i både nydesign og Cargo Net når den kommer på nytt? Skal i hvertfall ha 2 stk nydesignBig%20smile

Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 mai 2007 at 20:19
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Er det noen som vet om vi kommer til å få flere nummervarianter av El 16 i både nydesign og Cargo Net når den kommer på nytt? Skal i hvertfall ha 2 stk nydesignBig%20smile

det er jo lov å håpe på flere nummervarianter......men på en annen side er jo nummerne plankekjøring å bytteWink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 17:51

trist vær ute i dag også....på tide å lete litt i skuffer å skap etter noe å bygge.....vel,etter litt leting fant jeg faktisk noe jeg hadde glemt at jeg hadde....

gammel Tysk motorvogn som kan lakkeres om til Norske farger (siden Tyskerne etterlot seg 6 stk her i landet i 1945) Typebetegnelsen her i Norge var såvidt jeg husker Cmdeo/Bmdeo type 10(husker jeg rett?)......modellen var til og med bygd om til AC-drift m/dekoder (uten at jeg husker når det ble gjordt).....Etter å ha testet at den faktisk virket,var jeg ikke sen om demontere hele skiten og har nå tenkt å la den gjenoppstå i Norske farger.....
 
 
Det var relativt lett å og demontere motorvogna.....som vanlig er det også gøyWink
 
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 18:16
Thumbs%20Up
 
Hei Morten
 
Jeg glæder mig til fortsættelsen. Har en lignende liggende, men i grøn udførelse. Hvordan med litreringer?
 
Med modelbanehilsen
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 19:34

Da trenger du ikke vente lenge Dan...LOL ....her kommer fortsettelsen....

Ligger ikke på latsiden her.....
 
etter å ha fjernet gammel litterering og vasket kåpa, kom primer på...
 
 
deretter ei runde med NSB gammeldesign rød....
 
Littereringen har jeg ikke tenkt så mye på ennå,men med litt research så burde det ikke være vanskelig å få til(kommer tilbake til det om noen dager)
 
 
Denne blir nok SveinR glad for å få i posten tenker jeg.....Wink
 
 


Edited by morten.h - 07 mai 2007 at 19:37
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 19:48
Er det nærbilde eller er det et 10 000liters spann!!!! LOL
 
Jeg har forresten gule vingehjul om det kan være noe til denne "skinnebussen"


Edited by SveinR - 07 mai 2007 at 19:49
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 mai 2007 at 20:56
Originally posted by SveinR SveinR wrote:

Er det nærbilde eller er det et 10 000liters spann!!!! LOL
 
Jeg har forresten gule vingehjul om det kan være noe til denne "skinnebussen"
   skal jeg stroppe spannet på en europalle og sende med DHL?Wink.........neida,det er nok ikke så stort og heller ikke så fullt...
 
Takker for tilbudet om vingehjul,har så jeg klarer meg av de...mulig jeg spør om litt nummer og annet til den isteden....
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 mai 2007 at 18:32

status på motorvogna så langt er følgende.......

taket så litt heselig ut,så det ble primet og lakkert...
 

 
...med tamiya xf-53 Neutral grey og ble straks ett bedre syn for øyet...
 
 
Deretter maskerte jeg overdel for lakkering av gul stripe.På underdelen maskerte jeg ut det som skulle være rødt....
 
 
....så ble den gule stripa sprøytet på (humbrol 74) og underdelen ble sprøytet med semigloss black....
 
 
...og mens vi venter på at det skal tørke,hvorfor ikke lime litt Preisere på plass i interiøret...
 
 
Så kom det som er like spennende hver gang,fjerning av maskeringen....har vært flink denne gangen,ingen påsprøytet farge hadde havnet der den ikke skulle...
 
 
Så måtte jo delene settes sammen bare for å danne seg ett inntrykk av hvordan den kommer til å se ut....
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 mai 2007 at 18:48
Hei Morten,
 
Står litt bom fast med El 17 prosjektet... Trenger deler og penger til dem....
 
Lurte på hvor du kjøper 0,4 mm messingtråd til håndtak?
 
Vet du om det er noen som selger slike stiger som jeg fikk av deg?
 
Ringer NMJ i morgen å hører hva de har av det jeg trenger... 
 
 
Motorvogna blir riktig finSmile Har tonnevis med prosjekter på lager du gitThumbs%20Up
 
 
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 mai 2007 at 18:54

brukte rester av messingtråd jeg hadde fra Di 2 og El 10 byggesettene til NMJ....stigen jeg sendte deg er unik og var den siste jeg hadde igjen...(har du kværka´n ?)  motorvogna kommer seg,ja.....(har et par prosjekter til på gang,men venter med å legge det ut her ennåWink)

"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 mai 2007 at 19:03
Hehe, neida stigen lever i platposen sin den...
 
Regner med at det går greit å bruke kobbertråd i stedet???
 
Får høre med NMJ om de har noe av det jeg trenger...
 
Blir spennede å følge med prosjektene du har på lur etterhvert som de blir "offentliggjort"Thumbs%20Up
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 mai 2007 at 19:19
Messing,kobber,ståltråd...you name it......spiller ingen rolleWink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 mai 2007 at 19:30
Thumbs%20Up 
 
Mangler fremdeles disse håndtakene, stiger, horn, og speil før lakkeringen...
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 mai 2007 at 19:42
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Thumbs%20Up 
 
Mangler fremdeles disse håndtakene, stiger, horn, og speil før lakkeringen...
Heljan deler(Di 3 horn,det dobble på taket) og etseplata til Di4(polar modell,med viskere og speil)....messingtråd får du kjøpt hos NMJ,Hobbytrain,amundsen og sikkert flere....
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Claes Lislerud View Drop Down
Redaksjon MJ-bladet
Redaksjon MJ-bladet


Joined: 08 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 786
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Claes Lislerud Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 mai 2007 at 20:03
Andreas, ta deg en tur til en musikkforretning som selger gitarer. Der kan du få kjøpt stålstrenger som er perfekte til å lage håndtak av. En streng koster en 20 kr, i hvertfall her i Bodø. Du får kjøpt en god del dimensjoner. Man måler i tommer men det pleier å stå på pakkene i mm også.
Lykke til!
Modellhilsen

Claes
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 mai 2007 at 20:13
Originally posted by Claes Lislerud Claes Lislerud wrote:

Andreas, ta deg en tur til en musikkforretning som selger gitarer. Der kan du få kjøpt stålstrenger som er perfekte til å lage håndtak av. En streng koster en 20 kr, i hvertfall her i Bodø. Du får kjøpt en god del dimensjoner. Man måler i tommer men det pleier å stå på pakkene i mm også.
Lykke til!
 
Takk for tipset Claes, det skal jeg prøve...
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 mai 2007 at 21:06
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Thumbs%20Up 
 
Mangler fremdeles disse håndtakene, stiger, horn, og speil før lakkeringen...
Heljan deler(Di 3 horn,det dobble på taket) og etseplata til Di4(polar modell,med viskere og speil)....messingtråd får du kjøpt hos NMJ,Hobbytrain,amundsen og sikkert flere....
 
Takk for det Morten... Hvor lenge er det siden du kjøpte Di4 delene??? Er det ikke en stund siden NMJ solgte Di4 fra Polarmodell???
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 mai 2007 at 21:08
Kjøpte de mens jeg holdt på med El 17 Flåmsbana og det er ikke mange ukene siden....
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 mai 2007 at 22:09

Så var det dekaler da.....begynner med det man har liggende...vingehjul og relativt uleselige revisjons merker....

 
 
resten av merkene regner jeg med at SveinR klarer å fikse(øk høyden på merkene med 0.5 mm...dvs 2mm og 1.5mm i steden for 1.5mm og 1mm.....got it ?).....du skal få hvile denne gangen Svein Ove og RMS...men mitt neste prosjekt der må du hjelpe til igjenWink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 mai 2007 at 23:20
For en deilig (mj) tråd!
 
Big%20smile
Tut, tut.
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mai 2007 at 08:10
Hva er fargekodene på malingen du brukte på motorvogna? Det ser ut til å være gammeldesign rød med gul stripe.  Jeg har ettersøkt dette uten å finne en farge som ser ut til å stemme (Til et B5 ombyggingsprosjekt - gammeldsign).  Prosjektet har ligget på hylla endel tid i påvente av farger og at jeg skal få "Ånden over meg" til å gjøre det ferdig.
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mai 2007 at 08:17
Originally posted by Per Einar Orebe Per Einar Orebe wrote:

Hva er fargekodene på malingen du brukte på motorvogna? Det ser ut til å være gammeldesign rød med gul stripe.  Jeg har ettersøkt dette uten å finne en farge som ser ut til å stemme (Til et B5 ombyggingsprosjekt - gammeldsign).  Prosjektet har ligget på hylla endel tid i påvente av farger og at jeg skal få "Ånden over meg" til å gjøre det ferdig.
 
Det er riktig,det er Gammeldesign rød. Eneste problemet er at jeg ikke har fargekoden,men send en PM til Tom-Eddy(Jotun mann) så hjelper han deg med det....
 
EDIT: Håper du får ånden over deg snartSmile
 


Edited by morten.h - 09 mai 2007 at 08:18
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mai 2007 at 10:23
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Så var det dekaler da.....begynner med det man har liggende...vingehjul og relativt uleselige revisjons merker....

 
 
 
resten av merkene regner jeg med at SveinR klarer å fikse(øk høyden på merkene med 0.5 mm...dvs 2mm og 1.5mm i steden for 1.5mm og 1mm.....got it ?).....du skal få hvile denne gangen Svein Ove og RMS...men mitt neste prosjekt der må du hjelpe til igjenWink
 
Notert bak øret, men spørs hvor lenge det henger der..Embarrassed
 
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mai 2007 at 10:26
Originally posted by SveinR SveinR wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Så var det dekaler da.....begynner med det man har liggende...vingehjul og relativt uleselige revisjons merker....

 
 
 
resten av merkene regner jeg med at SveinR klarer å fikse(øk høyden på merkene med 0.5 mm...dvs 2mm og 1.5mm i steden for 1.5mm og 1mm.....got it ?).....du skal få hvile denne gangen Svein Ove og RMS...men mitt neste prosjekt der må du hjelpe til igjenWink
 
Notert bak øret, men spørs hvor lenge det henger der..Embarrassed
 
Bare dekalene ligger i postkassa mi i ettermiddag,så er jeg fornøyd...LOL
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Yngve View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 oktober 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 305
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Yngve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mai 2007 at 17:23
Blir bra dette her Morten!

En ting som jeg kom til å tenke på ettersom det kom en til Bergen i dag.... når får vi se EL16 i Cargonets sølvgrå design i H0??? Tongue
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mai 2007 at 18:01
Originally posted by Yngve Yngve wrote:

Blir bra dette her Morten!

En ting som jeg kom til å tenke på ettersom det kom en til Bergen i dag.... når får vi se EL16 i Cargonets sølvgrå design i H0??? Tongue
 
 
Det er jo en smal sak.......mangler bare en 16 maskin jeg kan lakkere.....hmmmm,du har jo en i nydesign som sikkert trenger ny lakkLOL
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Yngve View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 oktober 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 305
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Yngve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mai 2007 at 18:22
Rør den og dø!!! LOL Men du må gjerne ta noen andre sin.... Wink
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 mai 2007 at 18:27

Status motorvogn....

i dag har det ikke blitt gjordt mye....
 
vanskelig å se,men dørhåndtak har blitt malt med humbrol 11...
 
 
Siden jeg må vente noen dager på resten av dekalene,har jeg montert sammen det som kan settes sammen på dette stadiet( det er ikke stortLOL)....hva mangler? jo...resten av dekalene og litt klarlakk,så er den ferdig.......passer egentlig bra at det ikke er så mye å få til på denne i dag, er møte i Larvik MJ-klubb i kveld........kveldens jobb blir å ta med seg kamera til Kjell(som har kveldens møte,samt ett anlegg i kjelleren på 40 kvadrat)....hvem vet,kanskje jeg finner ett bra motiv eller toWink
 
 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.