MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Weblogg-Morten Hagen
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Weblogg-Morten Hagen

 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 24>
Author
perflo View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 25 juli 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 70
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote perflo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 september 2008 at 13:25
Beklager, det var bare så fristende!
perflo
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 september 2008 at 13:39
Originally posted by perflo perflo wrote:

Beklager, det var bare så fristende!
  Ingenting å beklage,ble egentlig bare morsomt LOL
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 september 2008 at 19:39

Da har jeg fått satt sammen Cargo Net"n og resultatet ble vel ikke så aller værstWink Nå gjenstår bare en lett smuss av loket.....men først skal jeg på Harry tur til Stømstad og hamstre øl,snus,mat etc....

 

 

 

"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
eibro View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 04 september 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 264
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eibro Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 september 2008 at 20:32
Flott modell Morten.
Skulle gjerne ha vært like god som du for å støpe ting og forandre lok.
Eirik
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 september 2008 at 21:01
Herlig lok, du imponerer (som vanlig).

Men jeg må spørre: Etter diskusen her på forumet, vil loket bli døpt Jon Einar?
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 september 2008 at 23:04
Skal ikke nedover til Gøteborg på søndagen da, Morten?
 
Fattern og jeg drar i 7 tia på morran og regner med å være ved Eriksberghallen når dørene åpnes klokka 10.
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 september 2008 at 21:47
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Skal ikke nedover til Gøteborg på søndagen da, Morten?
 
Fattern og jeg drar i 7 tia på morran og regner med å være ved Eriksberghallen når dørene åpnes klokka 10.
 
har tenkt til å stå over denne gangen,men er klar til våren igjen....svidde av nok gryn hos Color Line i dag....det ble en anelse telle feil på enkelte ting LOL
 
 
EDIT: men en delegasjon fra Larvik skal nedover, vet jeg.....
 
EDIT 2 : skal smusse lok,eller Jon Einar i morra, jeg......LOL


Edited by morten.h - 27 september 2008 at 21:49
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Stian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 04 januar 2007
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 1451
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 september 2008 at 22:37

kansje litt spørsmål men skal du på bergens messen?Clown

Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 september 2008 at 23:23
Originally posted by Stian Stian wrote:

kansje litt spørsmål men skal du på bergens messen?Clown

 
det passer ikke denne gangen, men (siden jeg ikke har vært i Bergen før, må jeg på en "Brann" pub og  synge "heia Fram " for full hals) på en ekte Brann pub..........snart LOL
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 september 2008 at 23:31
Dr. Jevistad.......våre planer på tegnebordet,synes jeg ikke vi skal holde hemmelig.....vi skal derimort bruke det til pressmiddel for og få Horte...(Faen,Helvete,Fitte ,Pule.....) jeg mener steinsens gjengen (med liten S) ...til å få på den vekselen som mangler.......fortsattWink (på tide å komme ut av skapet gutter....LOL)
 
 
EDIT: Jeg ligger i Sundance,med 38,2 på gradestokken og er tilbake med "nagle telleri "i morra.........


Edited by morten.h - 27 september 2008 at 23:45
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 september 2008 at 23:55
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Skal ikke nedover til Gøteborg på søndagen da, Morten?
 
Fattern og jeg drar i 7 tia på morran og regner med å være ved Eriksberghallen når dørene åpnes klokka 10.
 
har tenkt til å stå over denne gangen,men er klar til våren igjen....svidde av nok gryn hos Color Line i dag....det ble en anelse telle feil på enkelte ting LOL
 
 
EDIT: men en delegasjon fra Larvik skal nedover, vet jeg.....
 
EDIT 2 : skal smusse lok,eller Jon Einar i morra, jeg......LOL
 
Telling kan være vanskelig, regner med at tollerne hadde medfølelse så det holdt?LOL 
 
Fin jobb med 16 2202Clap Slenger på et bilde av forbildet med fullasta tømmertog på Lørenskog i våresSmile 
 

Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 september 2008 at 22:05
Flott bilde Andreas Clap
 
Tenkte jeg skulle la Jon Einar få vente på ferdig resultat helt til pakken kommer til Stambanen......skunkworks på vei i posten i morgenWink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 september 2008 at 22:32
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Dr. Jevistad.......våre planer på tegnebordet,synes jeg ikke vi skal holde hemmelig.....vi skal derimort bruke det til pressmiddel for og få Horte...(Faen,Helvete,Fitte ,Pule.....) jeg mener steinsens gjengen (med liten S) ...til å få på den vekselen som mangler.......fortsattWink (på tide å komme ut av skapet gutter....LOL)
 
Det er da for jævlig til Censored gnål om denne fordømrade vekselen da... Først skal vi stakkars fremoister bli kritisert sønder og sammen for å gi en fantasistasjon et fantasinavn bare fordi den tilfeldigvis er inspirert av sporplanen på en ekte stasjon. Og når vi så velger å følge originalsporplanen 100% på et felt så skal vi f&#n steike meg bli kritisert for å følge forbildet ogAngry
Enkelte er det jaggu bare dønn umulig å bli kloke påWacko
 
Lets make a deal:
Dersom en eller annen vestfolding med selskap av en eller flere andre samfylkinger klarer spa opp en kjørbar modell av stasjonen og industrisporene fra Vestfoldbyen som er mest kjent for grovt overpriset flaskevann til et moderne FREMO høsttreff i 2009 så skal den fCensored s helCensoreds  fCensorede-mafiaen som holder hus i de nordre delene av fylket spa opp en modell av en litt nordligere beliggende avgreningsstasjon fra samme banestrekning, også denne gang med et anonymisert navn til høsttreffet 2010 som vi forventer arrangeres i byen med det dyre flaskevannet av den sundancenytende skunken der
 
Eirik
 
som FORTSATT mener det er nok veksler på Steinsnes
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 september 2008 at 22:34
ler så jeg griner.........LOLLOLLOL Eika er KONGE!
 
 
EDIT: Jeg fikk reprimader av moderatorgruppen for språkbruk,men da jeg fortalte hva formålet var,.....fikk jeg fullt medhold LOL
 
 
Steinsnes mangler EN sporveksel...... og hvis du drikker Bris Eika,så tappes det IKKE i Larvik Wink


Edited by morten.h - 29 september 2008 at 23:21
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 september 2008 at 23:32
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

ler så jeg griner.........LOLLOLLOL Eika er KONGE!
YupThumbs%20Up Og nettopp derfor forventer jeg en noe større grad av ydmykhetAngry
 
Quote  
Steinsnes mangler EN sporveksel...... og hvis du drikker Bris Eika,så tappes det IKKE i Larvik Wink
For det første kan det hende det kommer flere veksler på Steisnes når siste seksjon til stasjonen blir snekret sammen. Men den/de vekslene kommer IKKE der enkelte uvitende hevder det mangler en veksel.
 
Forøvrig pleier jeg ikke bli bris"en MortenWink
Drikker som regel Imsdal fra jernbanens lager om jeg skal ha flaskevann jeg, eller så tapper jeg dyrt flaskevann uten kullsyre gratis fra springen hjemmeWink
 
Rex Eirik


Edited by eika - 29 september 2008 at 23:34
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 september 2008 at 23:38
Originally posted by eika eika wrote:

Originally posted by morten.h morten.h wrote:

ler så jeg griner.........LOLLOLLOL Eika er KONGE!
YupThumbs%20Up Og nettopp derfor forventer jeg en noe større grad av ydmykhetAngry
 
Quote  
Steinsnes mangler EN sporveksel...... og hvis du drikker Bris Eika,så tappes det IKKE i Larvik Wink
For det første kan det hende det kommer flere veksler på Steisnes når siste seksjon til stasjonen blir snekret sammen. Men den/de vekslene kommer IKKE der enkelte uvitende hevder det mangler en veksel.
 
Forøvrig pleier jeg ikke bli bris"en MortenWink
Drikker som regel Imsdal fra jernbanens lager om jeg skal ha flaskevann jeg, eller så tapper jeg dyrt flaskevann uten kullsyre gratis fra springen hjemmeWink
 
Rex Eirik
...så dere vurdere å bøye unna for press? LOL 
 
de vekslene? ......mangler bare en....du må ikke få griller i hue nå...LOL


Edited by morten.h - 29 september 2008 at 23:40
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 september 2008 at 23:57
Originally posted by morten.h morten.h wrote:

Flott bilde Andreas Clap
 
Tenkte jeg skulle la Jon Einar få vente på ferdig resultat helt til pakken kommer til Stambanen......skunkworks på vei i posten i morgenWink
 
Da er det bare å glede seg hele veien til postkassenSmile
Får smusse ned noen containervogner til å henge etter da, så det blir riktig. "Photosession" neste uke, nå er det avreise Kolding på torsdagsnatta.
 
Apropos Skunkworks; jeg har et litt spesiellt forhold til den skunken som her er avbildet (jeg sikter til den med vingerLOL):
 
Den fløy jomfruturen samme dag som undertegnede så dagens lys, bildene er tatt i Blackbird Air Parc i Mojave ørkenen i sommer.
Forøvrig 40 grader i skyggen og glohet ørkenvind.
 
Beklager at jeg ødelegger bloggen din med usakelige innlegg MortenLOL
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 september 2008 at 00:03
det ødelegger så absolutt ikke, som sønn av Oberst Hagen ( Fuftwaffe) kan jeg min fly historie......SR 71 er en fet sak,har selv tatt på samme flyet du holder i..Wink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Tom-Eddy View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 19 februar 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tom-Eddy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 september 2008 at 16:41

Sundancenytende skunk- for et navn Morten!De gangene jeg har merket "lukt" fra Morten er det mer lik cognac og ikke den lukta en skunk har....Forresten blir  vel "rein" av og liggge i sundancebadet ?? vel dersom man er alene selvfølgelig. Ellers er det meldt mye regn fremover Morten !!!

Tom-Eddy
Tom-Eddy
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 september 2008 at 22:43
Originally posted by Tom-Eddy Tom-Eddy wrote:

Sundancenytende skunk- for et navn Morten!De gangene jeg har merket "lukt" fra Morten er det mer lik cognac og ikke den lukta en skunk har....Forresten blir  vel "rein" av og liggge i sundancebadet ?? vel dersom man er alene selvfølgelig. Ellers er det meldt mye regn fremover Morten !!!

Tom-Eddy
hehe....godt jeg har litt å gjøre femover da...Wink
 
EDIT: Har vært i kjelleren til Roar Finstad i dag og tatt masse bilder,stort anlegg som begyner å bli veldig detaljert....legger ut noen bilder etterhvert..


Edited by morten.h - 30 september 2008 at 22:49
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2008 at 00:33
Siden jeg ble onkel i går til disse små jentene, må jeg passe på Marcus (storebror) frem til Lørdag............mere mj-stuff etter det......nå er det Lego og Fraglene som teller i ett par dager...Wink
 
 
EDIT : vurderer sterkt å lakkere brio skinnene rosa,bare for å hjernevaske jentene en gang for alle.........(Madeleine og Emilie,vil nok heller ha kontant kort fra onkel, før de kan snakkeLOL)
 


Edited by morten.h - 03 oktober 2008 at 00:40
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Bergen, Norge
Status: Offline
Points: 1113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2008 at 07:33
Gratulerer onkel; og til mor og far.  Ha en flott onkel/nevø helg.
Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2008 at 08:20
Gratulerer til hele familien! 
Tut, tut.
Back to Top
Tom-Eddy View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 19 februar 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tom-Eddy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2008 at 09:20
Gratulerer til hele familien..
Ja med årene får onkel Morten flere som ønsker å kjøre togene hans...
God helg ,,
Tom-Eddy
Back to Top
Stian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 04 januar 2007
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 1451
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2008 at 15:28

gratulerer!!!!   laker en av superlinene sjokk rosa da så blir de sikkert hektaTongue

Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2008 at 23:38
Originally posted by Stian Stian wrote:

gratulerer!!!!   laker en av superlinene sjokk rosa da så blir de sikkert hektaTongue

  takker og bukker, alle sammen!..........kanskje på tide å lakkere dette "rosa lok,med grønne elefanter" som har blitt nevnt flere gangerWink
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
Stian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 04 januar 2007
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 1451
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 oktober 2008 at 22:34
ja da må du ta 64 vogna diTongue
Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 oktober 2008 at 00:30
Gratulerer!
Hilsen Andreas.   
Back to Top
morten.h View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morten.h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 oktober 2008 at 22:26

etter noen dager meg "unntakstilstand" i familien,er hverdagen omsider nogenlunde normal igjen. Det eneste jeg har puslet med er å sette sammen og male min utgave av Troll,så nå er jeg medlem i den klubben ogsåWink

 
"tog skal gå på skinner, ikke stå på hylla"
"the items falling off my car,are of genuine british craftmanship" (Lord Fauntleroy Esq.)

Morten Hagen
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 1286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2008 at 23:00
Godt å være ferdig med 16-maskinen også tenker jeg.
Nå er den på plass på Stambanen i hvertfall med lyddekoder og forbedret lysopplegg for topplyset.
En "Skunkworks" kreasjon, noen andre som har El16 i "sølvsuper design"?Wink
 
Noen flere bilder på min blogg.


Edited by jevistad - 08 oktober 2008 at 23:15
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,094 seconds.