MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - A/S Østlandske modultransport...
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

A/S Østlandske modultransport...

 Post Reply Post Reply
Author
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: A/S Østlandske modultransport...
    Posted: 16 mars 2007 at 12:16

..V/transportleder DCS har vært ute på veien i dag, og sender en hilsen til alle som er i ferd med å gjøre klart til modultransport til helgens treff i Arendal.

Bildet under er tatt ca. 11.00 i dag, og disse modulene var da fremme på sin destinasjon, et helt annet sted enn Arendal



Edited by eika - 16 mars 2007 at 12:16
Back to Top
GeirG View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 22 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 46
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GeirG Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 mars 2007 at 12:19
Til noe helt annet....Har de endelig klart å fjerne den "Rent-A-Wreck" kjerra som sto bak der i hele vinter?
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 mars 2007 at 12:40

Originally posted by GeirG GeirG wrote:

Til noe helt annet....Har de endelig klart å fjerne den "Rent-A-Wreck" kjerra som sto bak der i hele vinter?

Neida... men A/S Østlandske Modultransport disponerer det ypperste i transportmateriell som tar seg frem gjennom små snøhauger uten problemer

Eirik

Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 mars 2007 at 17:48

Hei Eirik og alle andre.

Misundelig har jeg vel lov at være? Havde jo håbet at kunne slå vejen forbi, men desværrre. 

God fornøjelse til jer alle og forhåbentlig lægger I lidt billeder på forummet.

Med modelbanehilsen

Dan



Edited by Dan Rasmussen - 16 mars 2007 at 19:04
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
-TUR- View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 278
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -TUR- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mars 2007 at 01:02

Edit:  mørke/dårlige mobilbilder fjernet.

Vil bare si at vi hadde det alle tiders på treff i Arendal.  Jeg tok faktisk ikke eg eneste bilde i salen denne gangen.... Glemte rent å bruke digitalkameraet!


For Modelljernbaneverket på tur til Arendal....
Tore



Edited by -TUR- - 18 mars 2007 at 21:59
Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 mars 2007 at 14:48

Hei Igen igen

Jeg mener i mørket, at kunne skimte et (måske flere) glas øl. Det øger som regel både kvantiteten og kvaliteten af hyggen og samtalen.

Jeg ser frem til at se flere billeder fra træffet og glæder mig også til at slå vejen forbi træffet til høsten.

Med modelbanehilsen

Dan

  

 

En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mars 2007 at 14:50

Hei Dan!

Må dessverre innrømme at jeg heller ikke tok noen bilder fra selve treffet denne gangen. Hadde rett og slett for mye å gjøre med å kose meg med togkjøring og hyggelig prat med de utrolig mange hyggelige entusiastene som var samlet til å få brukt noe tid på å ta bilder.

Veldig mange av modulene på treffet har vel uansett vært gjengitt på bilder her på forumet tidligere. Det bildene imidlertid sjelden klarer gjengi er jo nettopp den hyggelige stemningen som hersker blandt deltagerene på et slikt treff. Det må man være til stede for å få med seg.

Så jeg vil bare få benytte anledningen til å hilse til alle hyggelige, engasjerte og utrolig flinke modellbyggere jeg hadde gleden av å få tilbringe helgen sammen med, og takke for selskapet

Eirik

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.