MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Chemin de Fer de la Corse i modell
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Chemin de Fer de la Corse i modell

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 juni 2007 at 22:06
Skriftlig slapp jeg ikke nei, matte på mandag! Men etter det: togtogtog! Og da kommer vel veksler fra Torsja og!
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 juni 2007 at 22:16
Originally posted by carlf carlf wrote:

Skriftlig slapp jeg ikke nei, matte på mandag! Men etter det: togtogtog! Og da kommer vel veksler fra Torsja og!
 
Javel... Da er du vel med stor sannsynlighet "skånet" for muntlig i hvertfall... Ble ikke noe skriftlig på meg...  
Hilsen Andreas.   
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 juni 2007 at 12:25
Oppdatert!
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 juni 2007 at 23:49

Stasjonsbyggningen i papp blir kjempebraClap Vitner om at du har bygd med dette materialet noen gangerWink

Hilsen Andreas.   
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 juni 2007 at 12:44
Oppdatert, again...
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
KnuT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KnuT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 juni 2007 at 17:18
29. juli 2007

Byggingen går sakte, i påvente av finanser til å dekke et startsett...
----------

Men ikke saktere enn at du er forut for din tid.....Wink
Jeg trodde det ikke var olsok før om en måndeds tid?

Artig å følge prosjektet - og godt med litt ungdommelig entusiasme for oss gamle føde mitt i forrige århundre.

Trenger du skinner, kan du jo kontakte Tim Warris, men det blir kanskje for smått, selv for deg?
hilsen KnuT

mvh

KnuT

The Peavine and Santa Fe i H0

Digitrax DCC
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 juni 2007 at 17:51
Vel skinner er det nok av, trenger bare noe som kan rulle på skinnene...

Og kanksje jeg er for ung, hva mente du med Olsok?
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
KnuT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KnuT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 juni 2007 at 19:25
Originally posted by carlf carlf wrote:


Og kanksje jeg er for ung, hva mente du med Olsok?


Har du hørt om "slaget på Stiklestad"?
Det var riktignok litt før min tid (år 1029) Embarrassed
Olsok feires fortsatt mange steder i Norge 29. juli.
hilsen KnuT

mvh

KnuT

The Peavine and Santa Fe i H0

Digitrax DCC
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 juni 2007 at 19:36
Hehe, joda Olsok har man hørt om, ikke at det feires men... Skjønte bare ikke helt forbindelsen til "Byggingen går sakte, i påvente av finanser til å dekke et startsett..."
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
KnuT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KnuT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 juni 2007 at 22:48
Sorry, jeg overså visst årsaken til at det gikk sakte, begynner visst å bli senil....Cry

Bra du har hørt om Olsok, da lærer dere jo litt på skolen nu til dags.
hilsen KnuT

mvh

KnuT

The Peavine and Santa Fe i H0

Digitrax DCC
Back to Top
MY1201 View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 08 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MY1201 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 juni 2007 at 22:54
 
 
Hei, løp og kjøp Dagbladet for lørdagen, der stod det en reportasje fra Korsika med bilder av jernbanen.
Bare et tips...
Magne H.L.

Norsk, dansk og det som er artig.
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 juni 2007 at 23:05
Jeg så den! Den varmet et Corsicansk hjerte :) Selv om den ikke var skrevet særlig godt etter min mening...
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 august 2007 at 21:49
Oppdatert!
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 oktober 2007 at 17:13
Og da er den oppdaert igjen. Det har skjedd mye siden sist men jeg har ikke vært så flink til å skrive her

Jeg har og fjernet litt gamle tegninger som det aldri ble noe av så dem ikke tar opp plass.
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 januar 2008 at 20:42
Oppdatert med julens bygging


Edit: Mitt profilbilde er nå oppdatert til å vise det Corsicanske flagg!

Edited by carlf - 05 januar 2008 at 20:45
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.