Fotoalbum |
Post Reply |
Author | |
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 mars 2007 at 18:21 |
Hej Jeg har nu lagt et par billeder i fotoalbummet og synes det er vældig moro. Hvorfor får jeg vinduet som gør det muligt at redigere i albummet med i forsiden af mappen? Det må være muligt - også for mig at lære dette at kende bedre - jeg håber. mange hilsner Dan |
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kun de som er logget inn får du se denne listen og kun på sine egne album. Jeg som gjest ser med andre ord ikke valget om å redigere bilder.
|
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Pelle Tak for dit hurtige svar. Det forklarer jo det hele. mange hilsner Dan |
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Dan.
Forhåpentligvis er det ditt eget album du har mulighet til å redigere og ingen andres? Hvis det er på ditt eget album, så er det fordi du har anledning til å redigere det. VI andre ser ikke redigeringsvinduet på ditt album, men på vårt eget. Håper dette var svar på ditt spørsmål? edit: Pelle rakk å svare før meg.... Edited by einjen - 06 mars 2007 at 18:51 |
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har jeg også opprettet et fotoalbum, supert tiltak
|
|
Hilsen Andreas.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |