Kråkstadmessa |
Post Reply |
Author | |||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 februar 2007 at 19:59 |
||
Hei alle mj-mennesker!
Tenkte jeg skulle minne om Kråkstadmessen 21. og 22. april 2007 arrangerer NJK Østfoldavdelingen messe i Kråkstad Samfunnshus. Jeg dukker opp, med mine to små anlegg. Den 20. kommer NRK Østlandssendingen til å ha en reportasje om messen og undertegnede. Kommer tilbake om det når jeg vet noe mer. |
|||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Hei, nå er det bare en uke igjen, håper folk har satt av datoen i kalenderen!
Og morro om man benker seg foran TV"en fredagskvelden i 18:40 tida, NRK, ja for de som tar inn Østlandssendingen da Edited by carlf - 16 april 2007 at 19:27 |
|||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|||
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
||
Og da ble det litt bilder fra helgen. Disse er fra lørdagen, selv om motivene var fler på søndag (da var kameraet tomt for batteri)
|
|||
Hilsen Carl-Frederic
|||
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Takk for bildene. Skulle gjerne vært der, men har man førts 40 i feber og eksamen nærmer seg må man prioritere.
|
|||
Tut, tut.
|
|||
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Hyggelig med litt bilder fra Messa Carl-F
Planen var å ta turen dit på søndagen, men så ble det jobb i stedet Jaja vi får komme sterkere tilbake neste år
|
|||
Hilsen Andreas.
|
|||
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
||
Hvilket år er det du går Christian? Går du første året er det mildt sagt jævlig uflaks om man kommer opp i noe som helst. Da jeg gikk første året på Ski i fjord kom en klasse av 6 opp i skriftelig og ingen opp i muntlig på hele første trinn allmenfag...
|
|||
Hilsen Andreas.
|
|||
Christian
Medlem i MJF Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Er nok ferdig på vidregående jeg. Tar opp litt ekstra fag , bla. matte med tanke på eventuelt å søke jernbaneskolen. Vi får se hvordan det går, men er mest opptatt av å banke feberen ut av kroppen.
|
|||
Tut, tut.
|
|||
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
||
Vel, god bedring! Og lykke til på eksamen!
Jeg har mattetentamen på onsdag så må nok skyve lok og vogner vekk fra pulten i morgen, selv om jeg har litt mekking foran meg før endel ting er salgbare. Se forresten på annonsene mine på Mj-børsen! |
|||
Hilsen Carl-Frederic
|||
Andreas
Post Options
Thanks(0)
|
||
Da er det kanskje ikke så lett å slippe unna nei?
God bedring og lykke til i hvertfall Edited by Andreas - 23 april 2007 at 22:45 |
|||
Hilsen Andreas.
|
|||
Christian
Post Options
Thanks(0)
|
||
Takk for det og lykke til dere også!
|
|||
Tut, tut.
|
|||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |