Oppdateringer WEB-logg |
Post Reply |
Author | |
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 november 2004 at 12:06 |
Hei ! Jeg var inne og editerte på min WEB-logg idag, 3. november 10:43. Men til tross for dette, så står Terje Storjord som siste poster av innlegg, kl.09:40. Burde ikke siste mann som var inne og editerte i emne Weblogger stå oppført der ? MJ-hilsen Tom Lynga
|
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
Forummotoren jobber etter resonnementet om at siste (nyeste) post i delforumet fortsatt er Terjes, noe som forsåvidt er logisk nok selv om en annen gjør endringer i en eldre post. Men det er klart at det er nyttig at tema dukker opp på Aktive emner når det er gjort en endring, slik at det er lett å kunne få med seg også dem. Jeg kan dessverre ikke si når ,hvordan eller om dette lar seg løse, men skulle det kreve omfattende og virtous asp-koding, vil det nok i alle fall ta litt tid. Lars |
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg var inne å redigerte min web-logg i dag, og det er som TomL sier ingen mulighet for andre (som sikkert ofte bruker Aktive emner for å se hva som skjer) å se at det har skjedd noe i vedkommendes logg.
Meningen med web-logg blir litt bortkastet dersom det bare er forfatteren som vet at noe har skjedd siden sist. Det er nå bare en av web-loggene som har fått "svar" - TomB og det "svaret" har han lagt inn selv. |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan en (midlertidig) løsning være at man etter og ha redigert sin web logg skriver et nytt svar til seg selv hvor man bare skriver "sist redigert 05.11.04"? Eirik |
|
Lars Gjertsen
FREMO-forummedlem Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
Post Options
Thanks(0)
|
eikas forslag synes å være det mest hensiktsmessige ettersom forummotor resonnerer etter at "aktive emner" siden sist gjøres på bakgrunn om nye poster har tilkommet, og ikke på bakgrunn av sletting/endring.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |