Puke livery |
Post Reply ![]() |
Author | |
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 februar 2007 at 10:01 |
Jeg la ut bilder fra B7 turen på et engelsk forum og var glad da jeg fikk høre at ikke bare jeg ikke kan fordra de nye fargene på de gode gamle tomatsupperøde vognene:
http://www.newrailwaymodellers.co.uk/Forums ![]() |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
Christian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med deg der. Lurer på hva de tenker på (?)
|
|
Tut, tut.
|
|
![]() |
|
vetle1 ![]() Veteran ![]() Joined: 20 februar 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 169 |
Jeg syns ikke de er så gale jeg.
Men, jeg er enig i at de ikke passer på el18 eller el17. Men de passer mye bedre på bm70 (Agenda). |
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Joda, Bm70 er ikke så ille med dem, der er det jo bare to hoved farger (sølv og rød, også en tynn stripe blå mellom dem) og de er lagt på langs av toget, strømlinjeformet kan du si. BM73b samme greia.
Allle de andre i "puke-livery" har desverre fått den horrible oransje i tillegg. Sølvstripene krysser vognen flere ganger og bryter det aerodynamiske mønsteret. Det hele blir veldig uharmoniskt etter min mening... B5 på Jernbane.net |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
Andreas ![]() Veteran ![]() Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Min kortfattede mening er at, den nye designen ikke ser ut i det hele tatt..... Nåde dem som finner ut at man skal lakkere om El 17 og El 18 også |
|
Hilsen Andreas.
|
|
![]() |
|
GeirG ![]() Viderekommen ![]() Joined: 22 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 46 |
Smak og behag. Jeg må si at da det kun var noen få 69D-sett igjen som gikk i rødt, ble jeg nesten skuffet da jeg fikk et av dem. Flekkmalt og stygge var de blitt. Den nye fargen lyser iallfall opp litt. Fine har de blitt! Kunne godt vært svarte dører, men....nå skal jo betjente vogner få det. GG |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |