MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Mulig feil på siden til MJF
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Mulig feil på siden til MJF

 Post Reply Post Reply
Author
KentKnaus View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 22 januar 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KentKnaus Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Mulig feil på siden til MJF
    Posted: 22 januar 2007 at 21:59
Hadde tenkt til å melde meg inn i MJF, men får ikke brukt kontaktskjemaet på nettsiden. Kanskje noen som har myndighet til det kan sende meg info om medlemskapet og eventuelt et tips om hvordan jeg skal få meldt meg inn.
Ærbødigst.

MJF-medlem
Back to Top
admin View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 30 oktober 2004
Status: Offline
Points: 69
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote admin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 januar 2007 at 11:10

Hei!

Har sendte en melding om problemet med kontaktskjemaet til foreningens webmaster så får vi satse på at det snart er i orden igjen.

Ellers kan du sende et PM gjennom forumet her til brukernavn -TUR- (om han ikke allerede har sett din forespørsel) Det er han som styrer foreningens medlemsregister, og han kan sikkert få deg meldt inn.

Velkommen både til forumet og foreningen

-Adm.

Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 januar 2007 at 08:02

Hei!

Etter en kontroll, later det til at respons-skjemaet på forsiden virker slik det skal nå. Har du allerede sendt PM til medlemsregisteret gjennom profilen -TUR-?

Dersom du fremdeles skulle oppleve problemer med din innmeldelse i MJF, kan du sende undertegnede en e-post, så skal vi få saken ordnet.

Velkommen skal du være!

Med vennlig hilsen

Roger Halvorsen/Nestformann MJF

 



Edited by Roger - 25 januar 2007 at 08:26
Back to Top
ROBEL View Drop Down
MjF-styremedlem
MjF-styremedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ROBEL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 januar 2007 at 13:02

Hei, har testa skjemaet, og det er fri "hikkinga" iallefall(konstant reload) -hva var feilen egentlig?? En stund siden jeg nevnte dette under "MJ-bladet"...men da kom det nok ikke frem til riktige ører

 

Roger Abel

Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
Back to Top
KentKnaus View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 22 januar 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KentKnaus Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 januar 2007 at 18:06

Så bra at det ble fikset da. Jeg har sendt PM, men ikke fått noe svar. Jeg fyller like godt ut skjemaet jeg.

Roger. Takk for velkomsten.

Ærbødigst.

MJF-medlem
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,061 seconds.