Hva fikk du til jul?? |
Post Reply |
Author | ||||
Yngve
Veteran Joined: 21 oktober 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 305 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 desember 2006 at 23:04 |
|||
Da var gavene åpnet og jeg blir like overrasket hver eneste gang over hvor mye fint jeg får. Gidder ikke å ramse opp alt, men her er et par bilder:
MP3-spiller! JIPPI! Heia Brann! Det ble noe MJ-relatert også i form av et par byggesett fra slekt fra andre kanten av landet. Tydelig at noen har vært innom Hobbytrain i Drammen. Ellers så trenger jeg nå en svingskive til lokstallen. Men først trenger jeg et anlegg til å bygge svingskiva på. Og før jeg kan bygge anlegg trenger jeg et passende rom å bygge det på...... *sukk* Jaja, kanskje det blir noen moduler en gang i fremtiden... Edited by Yngve - 24 desember 2006 at 23:05 |
||||
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86
Yngve Forumet Smalspor avd. Bergen |
||||
Per-Inge-2613
Veteran Joined: 14 desember 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Se her ja!
Selv fikk jeg ingenting MJ relatert, da jeg har det jeg har lyst på som er tilgjengelig nå, og har det som kommer på bestilling... (HobbyTrade Di6 AC-LS, B7, GC RC4..) Men det ble 19-tommers flatskjerm til pc"en, nyeste Pondus-boka, litt annet stæsj og selvfølgelig, noen NMJ vogner, og ROCO vogner, fra hunden min, som allerede var pakket ut ;) |
||||
MvH
Thomas Olsen |
||||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Yey! Gavekort hos Amundsen lå under treet!!!
Da blir det tur til Oslo i romjula! Da har jeg to dager på å finne ut hva de skal gå til... Ikke vanskelig å bruke penger på mj, men veldig vanskelig å finne ut hva man skal bruke pengene på God (H)Jul!! |
||||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
||||
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Her ble NMJ Topline WLAB sovevognsett og en Jouef CargoFollum vogn til Jobba 60 timer med å selge juletrær siste uka før jul så det blir nok en liten tur til Trondheimsveien og Strømmen utover i uka også
|
||||
Hilsen Andreas.
|
||||
Per-Inge-2613
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Jobba vel ca det samme i butikken min denne uka, så kanskje jeg får spandere på meg noe jeg også? ;) |
||||
MvH
Thomas Olsen |
||||
Andreas
Veteran Joined: 07 mai 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 1169 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Vi får passe på å investere penga i noe riktig nyttig |
||||
Hilsen Andreas.
|
||||
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Det er da ikke noe gøy! |
||||
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
||||
kjetil
Viderekommen Joined: 31 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 48 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Det ble et gavekort fra min kjæreste fra togbutikken.no Ellers så ble det noe gavekort på noen sentre og masse andre ting til det nye huset! Ha en fortsatt fin etterjulstid alle sammen!
|
||||
Mvh.
Kjetil Johansen Norsk materiell fra 1980 -> |
||||
Per-Inge-2613
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Vel, definer riktig nyttig først ;) Der som det inkluderer ting som man egentlig ikke trenger, men som man ikke kan leve uten, så er vi i gang ;) Noen nye lok? Vogner? Utbigging på KL-anlegg? Jøss, høres bra ut det gitt :D Har ca 10.000 for mye på B7 kontoen min nå, så NOE åm det vel bli ;) |
||||
MvH
Thomas Olsen |
||||
Nordlandsbanen
Viderekommen Joined: 19 august 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
God Jul og god kveld mj-ere. Vi har både vært fri for både fasttelefon og bredbånd siden fredag morgen etter et voldsomt lynnedslag, har vel aldri kjent at senga mi ristet på grunn av det. Og alt blir fikset onsdag. Denne meldingen er skrevet via oppkobling med mobil
Jeg fikk i julegave NMJ Topline WLAB sovevognsett, har aldri vært så rask med å åpne en julegave
God Jul til ALLE MJ-ere!!! |
||||
mvh Nordlandsbanen, bedre kjent som Lars R.
Norsk materiell fra 1960 til 2007. Vekselstrøm. HO |
||||
Ørjan
Fremo og MjF medlem Joined: 06 november 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 818 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Eneste som var Tog relatert fikk eg vel av min kjære... Ei lysestake i 4 deler... Et lok og 3 vogner med plass for 4 te-lys.... Litt kult.. hehe...
God Jul.... |
||||
Mvh
Ørjan Utne Kor går toget idag?? |
||||
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Gøyalt... Jeg har hørt om togformede pepperkakeformer! Så neste år må det da bli noe sånt på bakebordet!
|
||||
Hilsen Carl-Frederic
||||
Roger
Fremo og MjF medlem Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Hei! Under juletreet lå det ikke så mange "mj-gaver" i år. Men av min kjære fikk jeg i allefall ett års abonement på Continental Modeller. Ellers har jeg anskaffet meg ett par "julegaver" selv i år:
Fortsatt god jul ønskes! |
||||
Med vennlig hilsen
RGER “Det finnes ett forbilde for alt” |
||||
TomL
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Hei ! Ble ingen mj-gaver på meg. Må nok ut å kjøpe selv. Like greit det På ønskelista står en superlinevogn, en SBCo type 4, uten stafferinger. Denne gikk i sin tid på Smaalensbanen (Østfoldbanen) og siden jeg bor langs denne (Kolbotn) så mååå jeg jo ha den... Med tid og stunder dukker det vel opp et passende lokomotiv for epoken? Med julehilsen Tom Lynga |
||||
Det enkle er ofte det beste...
|
||||
carlf
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Uff, nesten ingen som får mj gaver... Kanskje vi må begynne å skrive ønskelister...
|
||||
Hilsen Carl-Frederic
||||
Henning L
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||
Vi hadde togformede pepperkaker! De var gode. Nå er de oppspist... Det var vel det eneste som hadde det fjerneste med tog og mj å gjøre denne julen... men nå kommer det rapporter om at tognissen har nådd fram til mitt lokale postkontor med Norske Modeller sin LaserStasjon (TM)! Omsider! Var og spurte etter det julaften, og ble tvunget til å oppklare navnet "Norske modeller"... da postfyren åpenbart fikk Helt Andre Assosiasjoner enn han burde. Etter en oppstrammer har han nå betydelig mer kjennskap til stasjoner langs Bergensbanen enn han noen gang trodde han skulle få! |
||||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |