Utstilling i Haugesund |
Post Reply |
Author | |
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1621 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 november 2006 at 17:47 |
Mulig jeg har sovet i timen, men jeg har ikke registrert at denne utstillingen her har vært omtalt før: http://www.haugesund.kommune.no/cgi-bin/haugesund/imaker?id= 49392 Eirik |
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rappa et bilde fra hjemmesiden min har dem også gjort... Men ingen av anleggene mine skal stilles ut der.
Heine |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1621 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du får sende dem en passende regning Jeg vet ikke hva takstene for bildebruk er, mem et par tusen burde vel holde til litt nye hobbyinnkjøp? Eirik |
|
Heine Pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
Hadde det vært brukt i en mer kommersiell sammenheng så kanskje. Men de kunne jo valgt et bedre bilde når de først skulle låne et.
Heine |
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Til Heine:
Du burde iallefall klage på at de bruker bildet. Jeg hadde blitt sur hvis noen bruker mine bilder til slikt selv om det viser at bildet er bra. Jeg har lagt til en advarsel på siden min der jeg sier at bilder kan brukes for informativ og saklig fremstilling på forum, men ikke i artikler mot min vilje. |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det stemmer det at HMjK skal ha utstilling til helga. Bruken av dette bildet her har ikke vi i HMjK noe med! (Vi har egne bilder så det holder) Siden er drevet av Haugesund kommune og innlegget her kommer som følge av at vi har lånt lokaler av dem, i kulturhuset. For Haugesund Modelljernbaneklubb Per Einar Oreberg Anleggssjef Edited by Per Einar Orebe - 07 november 2006 at 08:25 |
|
Heine Pedersen
Post Options
Thanks(0)
|
Og jeg er ikke sur på noen som helst for at de har lånt det bildet. Det er nok andre tullinger på nettet som hisser seg opp over sånt, og jeg er ikke en av dem.
Heine |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |