Fremo er 25 år idag |
Post Reply ![]() |
Author | |
halvors ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 787 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 september 2006 at 09:02 |
Gratulerer! Idag 26. september er FREMO 25 år. Og om noen få dager reiser 15 forventningsfulle norske FREMO-medlemmer til jubileumstreff i Alsfeld. Se denne linken for en oversikt over H0-anlegget http://www.lokodex.de/fremo/Alsfeld_060920c.pdf . Det vil også finnes anlegg for mange andre skalaer og interessegrupper innen FREMO på dette treffet. Hilsen Halvor (som gleder seg vilt
|
|
![]() |
|
-TUR- ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er bare å gratulere det! Og jeg vil tro det blir VIEL SPAß i Alsfeld. UHR LAUFT! |
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
![]() |
|
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
![]() |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
![]() |
|
terje-o ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Klar som...... De er utrulig sjelden eg gler meg til å stå opp klokka 6 om morgonen for avreise, men denne gongen .....
Terje O
|
|
![]() |
|
b e pedersen ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1081 |
Nå må dere ikke bli huggær"ne der nede .. .. og jeg som trodde fremoistene skydde rundbaner som ...... |
|
Bjørn Egil
|
|
![]() |
|
terje-o ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
Rundbane ? Me Helsing Terje O
|
|
![]() |
|
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Bickburg - Grafhorst - Fritzlar - Kviteckov (Kviteseid) - Stara Paka - Wolkenburg - Lauschbach - Wilzschau - Rebrück - Stefanswiesen - Treudelburg - Kiebitzmoor - Delthin - Bickburg.
Ikke en ekte rundbane, endebytte foretas i Lauschback, men rundbane ja. |
|
MVH
|
![]() |
|
jevistad ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
![]() ![]() ![]() Edited by jevistad - 26 september 2006 at 23:15 |
|
![]() |
|
Hvordan var nå dette igjen?
proj: gjennomgående tog zast: stoppende persontog? krizuje: stoppende godstog med ut og innsett av vogner? |
|
MVH
|
![]() |
|
-TUR- ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 278 |
Og: Kol (Kolej): spor. Ja, så er det jo ikke anonseringer for at tog kommer til spor slik og sånn; men til perrongnummer (nast.) (egentlig perronggruppe) OG kol (eller noe slikt Godt jeg var på Stara Paka i sommer og tok noen bilder over terrenget og "plattformene"
|
|
-TUR-
Tore Urvik |
|
![]() |
|
Og:
prijezd: Ankomsttid odjezd: Avgangstid Vlak: Tog Men så må jeg dessverre melde pass ![]() |
|
MVH
|
![]() |
|
Per Einar Orebe ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Har du adoptert Stala Parka igjen? Nå som du vet hvordan originalen fungerer?
|
|
![]() |
|
Oar"n ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 09 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 188 |
Det kaller jeg å forberede seg til til treff. På "Kviteseid" fikk jeg en gjennomgang på engelsk. Men det var jo pingle, så klart.... ![]() Men nå blir jo oppgaven å lokke et par tsjekkere til å ta Nelaug og sende en del ekstratog med høyeste prioritet, ikke sant? ![]() |
|
Hilsen
Roar Børte |
|
![]() |
|
Ser på planen over anlegget " vårt" at det nå også er kommet på plass "Bierzeltgarnitur", hvor nummer 2 og 3 vel er våre nærmeste. Det må vel være bra M Helsing for Modelljernbaneverket Terje O
|
|
![]() |
|
jevistad ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 1286 |
Nå er det like før vi reiser, og ettermiddagskiftet på Ganns Potteri laster opp dreneringsrør som skal til Möller & Förster Baustoffe i Treudelburg. |
|
![]() |
|
Bjørn R Larsen ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 864 |
Og på Bjørnlia stasjon har det grodd til litt noen steder: ...og baneavdelingen har endelig fått laget en overgang slik at passasjerene slipper å snuble over sporet |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |