MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - HP1 jubileumsnummer
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

HP1 jubileumsnummer

 Post Reply Post Reply
Author
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: HP1 jubileumsnummer
    Posted: 21 september 2006 at 15:33
Jubileumsnummeret av HP1 dumpet ned i kassa i går, og det var den beste gjennomgangen av hele FREMO-konseptet jeg har sett.
Verdt å være medlem for! Fin framstilling av det som skjer rundt omkring, også, med bl.a Halvors artikkel om norsk Fremo. Det skjer masse i hele Europa - men hvor er svenskene ... helt klart på et sidespor med sine sære standarder...

Bonus: Tyskkunnskapene vokser og gror, med så mye lesverdig å bryne seg på! 
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 september 2006 at 18:44
Har helt glemt å gratulere vårt nye medlem.

Velkommen i gjengen

Svenskene er i Mälardalen og Västerås Der har de det hyggelig i sitt eget selskap.

MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 september 2006 at 18:56
For oss som har en litt støvete hjerne: Kunne dere fortelle litt om dette "HP1"? Jeg regner med at det ikke er "harry Potter 1" det henvises til
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 september 2006 at 19:02
HP1 er FREMOs medlemsblad. Det er ikke i åpent salg.

Det må ikke forveksles med det HP1 som er et finskalamagasin. Samme navn to forskjellige blader.

MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 september 2006 at 23:43

Hei!

Jeg fikk også konvolutt fra FREMO i går. Inni lå dessverre bare adresse-arket mitt, men Hp1 var det noen som hadde glemt å putte oppi. Heldigvis er det flere FREMO-medlemmer i Gleng/NiM, slik at jeg fikk bladd igjennom det på forrige klubb-kveld.

Kanskje ett hint?

Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,046 seconds.