HP1 jubileumsnummer |
Post Reply ![]() |
Author | |
Henning L ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 september 2006 at 15:33 |
Jubileumsnummeret av HP1 dumpet ned i kassa i går, og det var den beste gjennomgangen av hele FREMO-konseptet jeg har sett.
![]() Verdt å være medlem for! Fin framstilling av det som skjer rundt omkring, også, med bl.a Halvors artikkel om norsk Fremo. Det skjer masse i hele Europa - men hvor er svenskene ... helt klart på et sidespor med sine sære standarder... Bonus: Tyskkunnskapene vokser og gror, med så mye lesverdig å bryne seg på! ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har helt glemt å gratulere vårt nye medlem.
Velkommen i gjengen ![]() Svenskene er i Mälardalen og Västerås ![]() |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
For oss som har en litt støvete hjerne: Kunne dere fortelle litt om dette "HP1"? Jeg regner med at det ikke er "harry Potter 1" det henvises til
![]() |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
|
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
HP1 er FREMOs medlemsblad. Det er ikke i åpent salg.
Det må ikke forveksles med det HP1 som er et finskalamagasin. Samme navn to forskjellige blader. |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
![]() |
|
Roger ![]() Fremo og MjF medlem ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1620 |
Hei! Jeg fikk også konvolutt fra FREMO i går. Inni lå dessverre bare adresse-arket mitt, men Hp1 var det noen som hadde glemt å putte oppi. Heldigvis er det flere FREMO-medlemmer i Gleng/NiM, slik at jeg fikk bladd igjennom det på forrige klubb-kveld. Kanskje ett hint? |
|
Med vennlig hilsen
R ![]() “Det finnes ett forbilde for alt” |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |